Gjest mij Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Nei, vi har vår egen variant når vi lager selv, og eksperimenterer litt, men akkurat i kveld blir det faktisk ekte Peppes Pizza. Skjer ca 2 ganger i året. ;-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Ikke når man må reise 16 mil for å komme til nærmeste Peppes restaurant:-) Det har da vel ikke noe å si hvor langt det er. Ta på deg spaderskoa og kom deg ut i naturen nå! 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det er da ikke nødvendigvis avsidesligges selv om det ikke er noen Peppes i nærheten:-) Dersom man bor slik til at man må ta to ferjer for å komme til en Peppe's Pizza, ligger man jammen meg avsides jo. Går jo ikke an. 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det har da vel ikke noe å si hvor langt det er. Ta på deg spaderskoa og kom deg ut i naturen nå! Jaja, vel å bra å komme seg ut i naturen, men jeg synes dog 16 mil er litt langt hver vei:-) I hvert fall for en pizza når jeg kan lage en selv på mitt eget kjøkken... 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jaja, vel å bra å komme seg ut i naturen, men jeg synes dog 16 mil er litt langt hver vei:-) I hvert fall for en pizza når jeg kan lage en selv på mitt eget kjøkken... Enig med deg, bare pass på at du ikke bruker svinekjøtt på pizzaen. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Hva koster det forresten (sånn cirka) å lage Peppe's-pizzaen hjemme? Det har jeg ikke regnet ut, men så veldig billig pizza blir det nok ikke. 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Dersom man bor slik til at man må ta to ferjer for å komme til en Peppe's Pizza, ligger man jammen meg avsides jo. Går jo ikke an. Kan være andre ting på dette stedet som man setter mer pris på - enn Peppes:-) Ikke alle som vil bo i en by heller, og det er helt og holdent hver enkelts valg, heldigvis:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Enig med deg, bare pass på at du ikke bruker svinekjøtt på pizzaen. Hehe, ja jeg må nok det nå:-) Ellers bruker jeg ikke svinekjøtt på pizzaen heller, så det blir nok ikke noe problem. Når jeg tenker meg om så spiser jeg så godt som aldri svinekjøtt, men likevel er jeg kronisk syk og til tider sengeliggende - så det er nok ikke bare svinekjøtt:-( 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Kan være andre ting på dette stedet som man setter mer pris på - enn Peppes:-) Ikke alle som vil bo i en by heller, og det er helt og holdent hver enkelts valg, heldigvis:-) Hva tenker du på nå? Du snakker så forvirrende. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Dersom man bor slik til at man må ta to ferjer for å komme til en Peppe's Pizza, ligger man jammen meg avsides jo. Går jo ikke an. Joda, det er fullt mulig. Nå blir du sikkert sjokkert, men her jeg bor har vi liketil naboer, restauranter og butikker selv om det ikke er noen Peppe's i nærheten. 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Hva tenker du på nå? Du snakker så forvirrende. Du synes det jeg skrev over var forvirrende?? Jaja, jeg tror ikke det er grunn til å forklare nærmere, men heller at du har litt tungt for det:-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Oj - høres eksotisk ut, da! Positvit ment! Lengter til en fredelig plett.. Fin natur er her også. :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Hehe, ja jeg må nok det nå:-) Ellers bruker jeg ikke svinekjøtt på pizzaen heller, så det blir nok ikke noe problem. Når jeg tenker meg om så spiser jeg så godt som aldri svinekjøtt, men likevel er jeg kronisk syk og til tider sengeliggende - så det er nok ikke bare svinekjøtt:-( Håper du snart skal føle deg bedre. Det unner jeg deg virkelig. 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Joda, det er fullt mulig. Nå blir du sikkert sjokkert, men her jeg bor har vi liketil naboer, restauranter og butikker selv om det ikke er noen Peppe's i nærheten. Det tror jeg ikke noe på. Du blir nødt til å invitere meg hjem til deg så jeg får se hva slags tøys dette er. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det tror jeg ikke noe på. Du blir nødt til å invitere meg hjem til deg så jeg får se hva slags tøys dette er. Er nok en del her på DOL jeg gjerne hadde invitert hjem, men du er nok ikke en av dem. :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Er nok en del her på DOL jeg gjerne hadde invitert hjem, men du er nok ikke en av dem. :-) Det er kanskje like greit. For det første har jeg jo ikke lyst, og for det andre hadde jeg nok bare rasert hjemmet dit og revet i stykker sofaen din av ren kjedsomhet. Men jeg skal sende deg et julekort, det synes jeg du fortjener etter å ha vært så flink i dag. 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Du synes det jeg skrev over var forvirrende?? Jaja, jeg tror ikke det er grunn til å forklare nærmere, men heller at du har litt tungt for det:-) Det er du som er tung. Det vet jeg nemlig. 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Fin natur er her også. :-) Det er det vel ikke. Du sa jo akkurat noe helt annet. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Ikke når man må reise 16 mil for å komme til nærmeste Peppes restaurant:-) 16mil? Hvor bor du a? ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Hva koster det forresten (sånn cirka) å lage Peppe's-pizzaen hjemme? Hvis det er de nye "peppes-råvarene" i butkken dere snakker om så er de _svinedyre_! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.