Gå til innhold

lag peppes pizza selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, vi har vår egen variant når vi lager selv, og eksperimenterer litt, men akkurat i kveld blir det faktisk ekte Peppes Pizza. Skjer ca 2 ganger i året. ;-)

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

12

• Bookworm

9

• morsan

6

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke når man må reise 16 mil for å komme til nærmeste Peppes restaurant:-)

Det har da vel ikke noe å si hvor langt det er. Ta på deg spaderskoa og kom deg ut i naturen nå!

Skrevet

Det er da ikke nødvendigvis avsidesligges selv om det ikke er noen Peppes i nærheten:-)

Dersom man bor slik til at man må ta to ferjer for å komme til en Peppe's Pizza, ligger man jammen meg avsides jo. Går jo ikke an.

Skrevet

Det har da vel ikke noe å si hvor langt det er. Ta på deg spaderskoa og kom deg ut i naturen nå!

Jaja, vel å bra å komme seg ut i naturen, men jeg synes dog 16 mil er litt langt hver vei:-) I hvert fall for en pizza når jeg kan lage en selv på mitt eget kjøkken...

Skrevet

Jaja, vel å bra å komme seg ut i naturen, men jeg synes dog 16 mil er litt langt hver vei:-) I hvert fall for en pizza når jeg kan lage en selv på mitt eget kjøkken...

Enig med deg, bare pass på at du ikke bruker svinekjøtt på pizzaen.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hva koster det forresten (sånn cirka) å lage Peppe's-pizzaen hjemme?

Det har jeg ikke regnet ut, men så veldig billig pizza blir det nok ikke.

Skrevet

Dersom man bor slik til at man må ta to ferjer for å komme til en Peppe's Pizza, ligger man jammen meg avsides jo. Går jo ikke an.

Kan være andre ting på dette stedet som man setter mer pris på - enn Peppes:-) Ikke alle som vil bo i en by heller, og det er helt og holdent hver enkelts valg, heldigvis:-)

Skrevet

Enig med deg, bare pass på at du ikke bruker svinekjøtt på pizzaen.

Hehe, ja jeg må nok det nå:-) Ellers bruker jeg ikke svinekjøtt på pizzaen heller, så det blir nok ikke noe problem. Når jeg tenker meg om så spiser jeg så godt som aldri svinekjøtt, men likevel er jeg kronisk syk og til tider sengeliggende - så det er nok ikke bare svinekjøtt:-(

Skrevet

Kan være andre ting på dette stedet som man setter mer pris på - enn Peppes:-) Ikke alle som vil bo i en by heller, og det er helt og holdent hver enkelts valg, heldigvis:-)

Hva tenker du på nå? Du snakker så forvirrende.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Joda, det er fullt mulig. Nå blir du sikkert sjokkert, men her jeg bor har vi liketil naboer, restauranter og butikker selv om det ikke er noen Peppe's i nærheten.

Skrevet

Hva tenker du på nå? Du snakker så forvirrende.

Du synes det jeg skrev over var forvirrende?? Jaja, jeg tror ikke det er grunn til å forklare nærmere, men heller at du har litt tungt for det:-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Oj - høres eksotisk ut, da! Positvit ment! Lengter til en fredelig plett..

Fin natur er her også. :-)

Skrevet

Hehe, ja jeg må nok det nå:-) Ellers bruker jeg ikke svinekjøtt på pizzaen heller, så det blir nok ikke noe problem. Når jeg tenker meg om så spiser jeg så godt som aldri svinekjøtt, men likevel er jeg kronisk syk og til tider sengeliggende - så det er nok ikke bare svinekjøtt:-(

Håper du snart skal føle deg bedre. Det unner jeg deg virkelig.

Skrevet

Joda, det er fullt mulig. Nå blir du sikkert sjokkert, men her jeg bor har vi liketil naboer, restauranter og butikker selv om det ikke er noen Peppe's i nærheten.

Det tror jeg ikke noe på. Du blir nødt til å invitere meg hjem til deg så jeg får se hva slags tøys dette er.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det tror jeg ikke noe på. Du blir nødt til å invitere meg hjem til deg så jeg får se hva slags tøys dette er.

Er nok en del her på DOL jeg gjerne hadde invitert hjem, men du er nok ikke en av dem. :-)

Skrevet

Er nok en del her på DOL jeg gjerne hadde invitert hjem, men du er nok ikke en av dem. :-)

Det er kanskje like greit. For det første har jeg jo ikke lyst, og for det andre hadde jeg nok bare rasert hjemmet dit og revet i stykker sofaen din av ren kjedsomhet. Men jeg skal sende deg et julekort, det synes jeg du fortjener etter å ha vært så flink i dag.

Skrevet

Du synes det jeg skrev over var forvirrende?? Jaja, jeg tror ikke det er grunn til å forklare nærmere, men heller at du har litt tungt for det:-)

Det er du som er tung. Det vet jeg nemlig.

Skrevet

Fin natur er her også. :-)

Det er det vel ikke. Du sa jo akkurat noe helt annet.

Skrevet

Ikke når man må reise 16 mil for å komme til nærmeste Peppes restaurant:-)

16mil? Hvor bor du a? :o)

Skrevet

Hva koster det forresten (sånn cirka) å lage Peppe's-pizzaen hjemme?

Hvis det er de nye "peppes-råvarene" i butkken dere snakker om så er de _svinedyre_!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...