morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Hvis det er de nye "peppes-råvarene" i butkken dere snakker om så er de _svinedyre_! Ja, jeg har ikke sjekket dem ut. Bare lagt til grunn at jeg heller vil bestille Peppe's enn lage selv - for poenget med det er jo nettopp å slippe å lage!! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Hva er egentlig vitsen - om man likevel skal lage pizzaen selv kan man vel bruke en annen oppskrift? 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det er du som er tung. Det vet jeg nemlig. Den var ganske useriøs, og begynner å helle mot mobbing, eller? 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 16mil? Hvor bor du a? ) Hehe, bor ikke så idiotisk til, men det er langt til en Peppes allikevel:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Hva er egentlig vitsen - om man likevel skal lage pizzaen selv kan man vel bruke en annen oppskrift? Peppes pizza er jo ikke gode engang - de smaker jo det samme alle sammen. 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Hva er egentlig vitsen - om man likevel skal lage pizzaen selv kan man vel bruke en annen oppskrift? Jeg er enig med deg, men synet på dette er sikkert noe annerledes dersom man er langt fra en Peppe's-restaurant. For meg har pizzaene fra Peppe's forlengst mistet 'restaurant-feelingen' - nå har det bare en feeling av overtidsmat slæsh 'sliten-hjemme-og-gidder-ikke-lage-middag'. ;-) 0 Siter
Gjest piamia Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det er du som er tung. Det vet jeg nemlig. Hvorfor driver du å mobber mennesker du ikke kjenner? Er det av ren kjedsomhet, eller prøver du å tråkke andre ned for å komme høyere opp selv? Synest komentaren din til Bookworm var upassende! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jeg er enig med deg, men synet på dette er sikkert noe annerledes dersom man er langt fra en Peppe's-restaurant. For meg har pizzaene fra Peppe's forlengst mistet 'restaurant-feelingen' - nå har det bare en feeling av overtidsmat slæsh 'sliten-hjemme-og-gidder-ikke-lage-middag'. ;-) Enig i det. Peppes-pizzaer er tunge, våte og deigete. Foretrekker absolutt tynne, lette, italienske pizza. Men selv det har mistet sitt "eksklusive" preg fordi vi har hatt det litt for mye hjemme i perioder. Lager svært sjelden pizza selv... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Peppes pizza er jo ikke gode engang - de smaker jo det samme alle sammen. Enig, det skal liksom være denne berømte hemmelige kryddersmaken. Men jeg synes Peppes-pizzaene er tunge, våte og deigete. Men de gjør nytten - når en er fyllesyk :/ 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jeg er enig med deg, men synet på dette er sikkert noe annerledes dersom man er langt fra en Peppe's-restaurant. For meg har pizzaene fra Peppe's forlengst mistet 'restaurant-feelingen' - nå har det bare en feeling av overtidsmat slæsh 'sliten-hjemme-og-gidder-ikke-lage-middag'. ;-) ''For meg har pizzaene fra Peppe's forlengst mistet 'restaurant-feelingen' - nå har det bare en feeling av overtidsmat slæsh 'sliten-hjemme-og-gidder-ikke-lage-middag'. ;-)'' Helt enig! Men ungene ser litt annerledes på det. For dem er det stas. *urk* 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Enig, det skal liksom være denne berømte hemmelige kryddersmaken. Men jeg synes Peppes-pizzaene er tunge, våte og deigete. Men de gjør nytten - når en er fyllesyk :/ Den beste kjøpepizzaen jeg har smakt kom fra en liiiten lokal restaurant like ved jobben min. ) Mye bedre enn Peppes! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Den beste kjøpepizzaen jeg har smakt kom fra en liiiten lokal restaurant like ved jobben min. ) Mye bedre enn Peppes! Har mine tre favorittsteder her i byen også . 0 Siter
Gjest mjaumjauhalenmin Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det er du som er tung. Det vet jeg nemlig. Nå er det kanskje på tide å begynne med medisinen din igjen, kattepusen? 0 Siter
Sofline Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Enig, det skal liksom være denne berømte hemmelige kryddersmaken. Men jeg synes Peppes-pizzaene er tunge, våte og deigete. Men de gjør nytten - når en er fyllesyk :/ ''Men jeg synes Peppes-pizzaene er tunge, våte og deigete.'' Enig! 0 Siter
Babette Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jeg er enig med deg, men synet på dette er sikkert noe annerledes dersom man er langt fra en Peppe's-restaurant. For meg har pizzaene fra Peppe's forlengst mistet 'restaurant-feelingen' - nå har det bare en feeling av overtidsmat slæsh 'sliten-hjemme-og-gidder-ikke-lage-middag'. ;-) A propos pizza: Jeg har oppdaget at pitabrød er knallgode som pizzabunn. Jeg laget tacopizza i helga, smørte første litt tomatpure på pitabrød (2 til hver), deretter hadde jeg på stekt kjøttdeig/løk som hadde surret med tacokrydder og vann, så la jeg på purreringer og litt ananas. Og ost. Inn i ovnen i 10 minutter. Voila! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 A propos pizza: Jeg har oppdaget at pitabrød er knallgode som pizzabunn. Jeg laget tacopizza i helga, smørte første litt tomatpure på pitabrød (2 til hver), deretter hadde jeg på stekt kjøttdeig/løk som hadde surret med tacokrydder og vann, så la jeg på purreringer og litt ananas. Og ost. Inn i ovnen i 10 minutter. Voila! Et halvt eller et helt pitabrød? Ville tro et helt gir vel tykk bunn? Høres ellers glimrende enkelt ut. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Et halvt eller et helt pitabrød? Ville tro et helt gir vel tykk bunn? Høres ellers glimrende enkelt ut. Vi lager pitapizza hjemme hos oss. Vi pleier ikke å dele bunnen. Blir jo litt tykk bunn, men vi liker den slik. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Visste ikke at det gikk an å kjøpe Peppes-ingredienser, jeg! Hva slags butikker kjøper du det i? Jeg synes Peppes pizza er vanvittig gode :-) :-) :-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Visste ikke at det gikk an å kjøpe Peppes-ingredienser, jeg! Hva slags butikker kjøper du det i? Jeg synes Peppes pizza er vanvittig gode :-) :-) :-) De har det iallefall på Rema hjemme hos oss, ja på Meny også så jeg. 0 Siter
Gjest DrOline Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Visste ikke at det gikk an å kjøpe Peppes-ingredienser, jeg! Hva slags butikker kjøper du det i? Jeg synes Peppes pizza er vanvittig gode :-) :-) :-) vi kjøpte på super spar, men tror de fleste har fått det nå.. du kan jo høre er du pleier å gå, om de har. var veldig god! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.