Gå til innhold

lag peppes pizza selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er de nye "peppes-råvarene" i butkken dere snakker om så er de _svinedyre_!

Ja, jeg har ikke sjekket dem ut. Bare lagt til grunn at jeg heller vil bestille Peppe's enn lage selv - for poenget med det er jo nettopp å slippe å lage!!

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

12

• Bookworm

9

• morsan

6

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva er egentlig vitsen - om man likevel skal lage pizzaen selv kan man vel bruke en annen oppskrift?

Skrevet

Det er du som er tung. Det vet jeg nemlig.

Den var ganske useriøs, og begynner å helle mot mobbing, eller?

Skrevet

16mil? Hvor bor du a? :o)

Hehe, bor ikke så idiotisk til, men det er langt til en Peppes allikevel:-)

Skrevet

Hva er egentlig vitsen - om man likevel skal lage pizzaen selv kan man vel bruke en annen oppskrift?

Peppes pizza er jo ikke gode engang - de smaker jo det samme alle sammen.

Skrevet

Jeg er enig med deg, men synet på dette er sikkert noe annerledes dersom man er langt fra en Peppe's-restaurant.

For meg har pizzaene fra Peppe's forlengst mistet 'restaurant-feelingen' - nå har det bare en feeling av overtidsmat slæsh 'sliten-hjemme-og-gidder-ikke-lage-middag'. ;-)

Skrevet

Hvorfor driver du å mobber mennesker du ikke kjenner? Er det av ren kjedsomhet, eller prøver du å tråkke andre ned for å komme høyere opp selv?

Synest komentaren din til Bookworm var upassende!

Skrevet

Jeg er enig med deg, men synet på dette er sikkert noe annerledes dersom man er langt fra en Peppe's-restaurant.

For meg har pizzaene fra Peppe's forlengst mistet 'restaurant-feelingen' - nå har det bare en feeling av overtidsmat slæsh 'sliten-hjemme-og-gidder-ikke-lage-middag'. ;-)

Enig i det. Peppes-pizzaer er tunge, våte og deigete.

Foretrekker absolutt tynne, lette, italienske pizza. Men selv det har mistet sitt "eksklusive" preg fordi vi har hatt det litt for mye hjemme i perioder.

Lager svært sjelden pizza selv...

Skrevet

Peppes pizza er jo ikke gode engang - de smaker jo det samme alle sammen.

Enig, det skal liksom være denne berømte hemmelige kryddersmaken.

Men jeg synes Peppes-pizzaene er tunge, våte og deigete. Men de gjør nytten - når en er fyllesyk :/

Skrevet

''For meg har pizzaene fra Peppe's forlengst mistet 'restaurant-feelingen' - nå har det bare en feeling av overtidsmat slæsh 'sliten-hjemme-og-gidder-ikke-lage-middag'. ;-)''

Helt enig! Men ungene ser litt annerledes på det. For dem er det stas. *urk*

Skrevet

Men jeg synes Peppes-pizzaene er tunge, våte og deigete. Men de gjør nytten - når en er fyllesyk :/

Den beste kjøpepizzaen jeg har smakt kom fra en liiiten lokal restaurant like ved jobben min. :o) Mye bedre enn Peppes!

Skrevet

Den beste kjøpepizzaen jeg har smakt kom fra en liiiten lokal restaurant like ved jobben min. :o) Mye bedre enn Peppes!

Har mine tre favorittsteder her i byen også :).

Gjest mjaumjauhalenmin
Skrevet

Nå er det kanskje på tide å begynne med medisinen din igjen, kattepusen?

Skrevet

''Men jeg synes Peppes-pizzaene er tunge, våte og deigete.''

Enig!

Skrevet

A propos pizza: Jeg har oppdaget at pitabrød er knallgode som pizzabunn. Jeg laget tacopizza i helga, smørte første litt tomatpure på pitabrød (2 til hver), deretter hadde jeg på stekt kjøttdeig/løk som hadde surret med tacokrydder og vann, så la jeg på purreringer og litt ananas. Og ost. Inn i ovnen i 10 minutter. Voila!

Skrevet

A propos pizza: Jeg har oppdaget at pitabrød er knallgode som pizzabunn. Jeg laget tacopizza i helga, smørte første litt tomatpure på pitabrød (2 til hver), deretter hadde jeg på stekt kjøttdeig/løk som hadde surret med tacokrydder og vann, så la jeg på purreringer og litt ananas. Og ost. Inn i ovnen i 10 minutter. Voila!

Et halvt eller et helt pitabrød? Ville tro et helt gir vel tykk bunn? Høres ellers glimrende enkelt ut.

Gjest annlovinda
Skrevet

Et halvt eller et helt pitabrød? Ville tro et helt gir vel tykk bunn? Høres ellers glimrende enkelt ut.

Vi lager pitapizza hjemme hos oss.

Vi pleier ikke å dele bunnen. Blir jo litt tykk bunn, men vi liker den slik.

Skrevet

Visste ikke at det gikk an å kjøpe Peppes-ingredienser, jeg! Hva slags butikker kjøper du det i?

Jeg synes Peppes pizza er vanvittig gode :-) :-) :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Visste ikke at det gikk an å kjøpe Peppes-ingredienser, jeg! Hva slags butikker kjøper du det i?

De har det iallefall på Rema hjemme hos oss, ja på Meny også så jeg.

Skrevet

vi kjøpte på super spar, men tror de fleste har fått det nå.. du kan jo høre er du pleier å gå, om de har. var veldig god!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...