morsan Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 A propos pizza: Jeg har oppdaget at pitabrød er knallgode som pizzabunn. Jeg laget tacopizza i helga, smørte første litt tomatpure på pitabrød (2 til hver), deretter hadde jeg på stekt kjøttdeig/løk som hadde surret med tacokrydder og vann, så la jeg på purreringer og litt ananas. Og ost. Inn i ovnen i 10 minutter. Voila! Takk for tips! :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Hvorfor driver du å mobber mennesker du ikke kjenner? Er det av ren kjedsomhet, eller prøver du å tråkke andre ned for å komme høyere opp selv? Synest komentaren din til Bookworm var upassende! Takk for støtten - men jeg burde visst hva jeg ga med ut på da jeg begynte å diskutere med h*m... Makan til useriøs fyr (har fått for meg at det er en mann)... 0 Siter
Gjest piamia Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Takk for støtten - men jeg burde visst hva jeg ga med ut på da jeg begynte å diskutere med h*m... Makan til useriøs fyr (har fått for meg at det er en mann)... Er så synd att det innimellom kommer en å spammer ned hele forumet. Vi får prøve så godt vi kan å ikke svare h*n og prøve og ikke irritere oss. Ha en flott dag. 0 Siter
Babette Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Et halvt eller et helt pitabrød? Ville tro et helt gir vel tykk bunn? Høres ellers glimrende enkelt ut. Jeg brukte hele pitabrød. Hvis du gjør dem tynnere, må de nok stå kortere tid i stekovnen. Og da er det jo ikke sikkert alt blir ordentlig varmt og osten smeltet. Jeg synes ikke det ble for tykk bunn. Og oppskriften var ikke suget av eget bryst, den sto på baksida av Dagbladet (eller er det VG?) og retten het sombreros. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.