Gå til innhold

pris på julegaver..!?

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna3

dette vaierer vel med alder,økonomi osv...selv er jeg student og lurer på hvor mye som er "normalt" å bruke med tanke på hvor mye en kjæreste-gave skal koste. har vært sammen i litt over et år,og er nå samboere. synes ikke det er lett å finne den "perfekte" gave. pleier å være flink til å lage personlige gaver, men i år tenkte jeg å kanskje finne noe som er litt spesielt, kanskje til den nye leiligheten.det jeg har sett på er litt dyrt, men samtidig føler jeg at jeg er den som har brukt minst penger på gaver,så derfor gjør det ikke meg noe å bruke litt ekstra penger på gave til kjæresten min.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292112-pris-p%C3%A5-julegaver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Her i huset har jeg og gubben bestandig brukt og kjøpe noe sammen. Vi blir enig om noe vi har bruk for, som vi kan kjøpe til/fra hverandre. I fjor kjøpte vi videokamera, og nyttårsforsettet var at vi skulle bli flinkere til å ta bilder og å filme barna nå mens de er små:). I år har vi ønsket oss gavekort på elkjøp hos foreldre, søsken og besteforeldre. Så skal vi legge til resten selv, og kjøpe oss en flatskjermtv :)

Jeg synes det er en grei løsning. Da slipper man å tenke på pris og forholde seg til hvor mye samboeren kjøper for, og man kan spleise på noe som begge to har glede av/bruk for:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...