Gå til innhold

hvor mye bruker dere på gaver?

Anbefalte innlegg

Gjest like før jul nå
Skrevet

hvor mye penger bruker dere på julegaver til sammen?

Skrevet

Jeg vet ikke, men det er ikke så mye. Vi kjøper ikke så mye og dyrt som jeg ser andre gjør. Og jeg kjøper noe gjennom året om jeg finner noe som kan passe til den eller den. I høst kjøpte jeg en veske til søsteren min, og i vår fant jeg en bok til faren min. Nå har jeg bestilt noen fotogaver hos fotoknudsen, og en venninne skal få noe god te fra helsekosten. Jeg gir kanskje for 200 til en person. Mannen min får nok noe for 3-400 kroner. Ungene får noen bøker og noen klesplagg tenker jeg.

Gjest julenissemor:)
Skrevet

søskene våres har mange unger og det har foreldrene til sambo også. så blir mange å kjøpe til, ligger vel på 100-200 kr og litt mer til de aller nærmeste. kjøper bare til den ene venninda mi, den beste av de alle:) den er på 200 det har vi avtalt. og gubben bruker jeg så masse jeg "vil" :P

Gjest like før jul nå
Skrevet

søskene våres har mange unger og det har foreldrene til sambo også. så blir mange å kjøpe til, ligger vel på 100-200 kr og litt mer til de aller nærmeste. kjøper bare til den ene venninda mi, den beste av de alle:) den er på 200 det har vi avtalt. og gubben bruker jeg så masse jeg "vil" :P

hvor mye bruker dere på gaver til sammen spurte jeg:)

Gjest like før jul nå
Skrevet

Jeg vet ikke, men det er ikke så mye. Vi kjøper ikke så mye og dyrt som jeg ser andre gjør. Og jeg kjøper noe gjennom året om jeg finner noe som kan passe til den eller den. I høst kjøpte jeg en veske til søsteren min, og i vår fant jeg en bok til faren min. Nå har jeg bestilt noen fotogaver hos fotoknudsen, og en venninne skal få noe god te fra helsekosten. Jeg gir kanskje for 200 til en person. Mannen min får nok noe for 3-400 kroner. Ungene får noen bøker og noen klesplagg tenker jeg.

altså, skjønn dette: bruker dere 5000 på julegaver til sammen? det var spørsmåle.

Gjest julenissemor:)
Skrevet

blir vel rundt 3000 da.

tzatziki1365380058
Skrevet

ca 7000 kroner, og da har vi kuttet ut gaver til de voksne for lenge siden.

Store familier...

Skrevet

Siden jeg kun gir en presang så regner jeg med at jeg holder meg under det.

Skrevet

Tipper mannen min og jeg bruker til sammen ca. 10000 på julegaver. Inkludert gaver til hverandre. Men det kan nok variere veldig.

Skrevet

Med stor familie så kommer vi gjerne opp i 10 000 kroner. Jeg ser ikke så mye på pris når presangene blir handlet, men prøver å finne ting jeg vet de jeg kjøper til blir glad for.

Noen ganger kan foreldre få gave for ca 1200.- viss det er virkelig noe jeg vet de vil sette pris på, men andre ganger blir det kanskje ikke mer enn for 500.-

Synes att når man handler så er det viktig å kjøpe noe man virkelig ønske å gi, fremfor å holde seg til en spesiell sum, og gi noe mottaker kanskje ikke trenger..

Skrevet

Jeg planlegger å holde meg under kr 3000 i år. Jeg tenker ikke så mye på pris, tenker mer på at vedkommende virkelig skal sette pris på gaven, og da spiller det liten rolle om den koster 100 kr eller 600.

Skrevet

Tipper mannen min og jeg bruker til sammen ca. 10000 på julegaver. Inkludert gaver til hverandre. Men det kan nok variere veldig.

Huff, 10.000,- ser voldsomt ut på trykk, men når jeg regnet sammen var vi ikke langt fra samme sum her heller!

Skrevet

altså, skjønn dette: bruker dere 5000 på julegaver til sammen? det var spørsmåle.

?

Du spurte ikke om det i hovedinnlegget tror jeg?

Nei, vi bruker ikke så mye.

Skrevet

Hvorfor er du så sur?

Skrevet

Huff, 10.000,- ser voldsomt ut på trykk, men når jeg regnet sammen var vi ikke langt fra samme sum her heller!

Det er mye, ja, og må innrømme at presengene mellom mannen min og meg gjerne tar en god slump av det.

Gjest annlovinda
Skrevet

Omtrent det samme som vi bruker på gaver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...