Gå til innhold

Eksen min viser intresse for sostra mi

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25
Skrevet

Vi hadde et seriost forhold, var samboere og forlovet, men etter noen aar laa det i korta at det ville bli slutt. Det var jeg som endte forholdet, til hans store sorg. Han var helt nedbrutt, og ringte og sendte flere meldinger, kom paa dora mi, ville ha meg tilbake.

Slik holdt det paa ett aar, og jeg var flere ganger naere ved aa anmelde han, da det var terrorisering til tider. Vi klarte etterhvert aa skvaere opp da, hilse paa hverandre, prate litt hvis vi mottest tilfeldig.

I denne tiden vet jeg han stotte paa sostra mi flere ganger, tilfeldigvis, og de kunne ta en kaffè sammen. Dette gjorde meg overhodet ingenting.

Naa viser det seg at han tilsynelatende liker henne...litt for godt kanskje. Hun sa han hadde sendt mld til henne paa mobilen, ting man ikke skriver til en soster av en eks. Hun skrev tilbake at "naa har du visst sendt feil", og da svarte han "ja...beklager" eller noe i den duren.Han hadde skrevet navnet hennes ogsaa, og sa bare at det var en annen han hadde ment aa sende til.

Dette er noe hun har sagt til meg i ettertid...

Vil tilfoye at hun er en flortete type, ikke fordi hun prover aa "lokke mannfolk".Hun har ogsaa daarlig selvtillitt, og liker oppmerksomhet. Har derfor i baktankene at hun liker dette,innerst inne...Jeg kjenner henne...

Hun mener han gjor dette for aa prove aa faa meg sjalu da, at han ennaa ikke har glemt meg, selv om han aldri nevner dette til henne. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, bortsett fra at jeg liker ikke dette...

Jeg har absolutt ingen folelser for han, og er i et nytt og godt forhold naa, men merker likevel denne ekle folelsen. Vet ikke om det er sjalusi eller hva det er...

Hva ville dere tenkt/ folt eller gjort, i en likedan situasjon? Dette er ikke snakk om et kortvarig ungdomsforelskelse som skjedde for mange aar siden. Og jeg misliker aa ha denne folelsen i tankene, for det er saa unodvendig!

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg ville advart søsteren din, særlig med tanke på at han nærmest terroriserte deg etter bruddet. Det sier litt om personen mener jeg.

Gjest Angela25
Skrevet

Jeg ville advart søsteren din, særlig med tanke på at han nærmest terroriserte deg etter bruddet. Det sier litt om personen mener jeg.

Jeg tror ikke han er farlig for henne... Er sikker paa det.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg tror ikke han er farlig for henne... Er sikker paa det.

Er det dine egne følelser som er problemet, eller er det søstra di du er redd for? For meg kan det virke som søstra di har rett, at han fremdeles vil ha deg tilbake og derfor bruker søstra di for å gjøre deg sjalu.

Det var du som gjorde det slutt og du er i et nytt forhold nå. Bruk heller energi på å tenke på det. :-)

Gjest Angela25
Skrevet

Er det dine egne følelser som er problemet, eller er det søstra di du er redd for? For meg kan det virke som søstra di har rett, at han fremdeles vil ha deg tilbake og derfor bruker søstra di for å gjøre deg sjalu.

Det var du som gjorde det slutt og du er i et nytt forhold nå. Bruk heller energi på å tenke på det. :-)

Du har saa rett saa rett! Det er jo bare tull aa bruke energi paa aa mislike dette, men det hender de kommer. Men, jeg har aldri tenkt tanken at jeg er redd for henne, at han kan gjore henne noe. Han er ikke typen til det.

Takk for svar!:-)

Skrevet

Er søstra di interessert i ham da? Hvis ikke ser jeg ikke på det som et kjempestort problem. At du misliker dette synes jeg ikke er rart, selv om du ikke er interessert i ham lenger.

Gjest Angela25
Skrevet

Er søstra di interessert i ham da? Hvis ikke ser jeg ikke på det som et kjempestort problem. At du misliker dette synes jeg ikke er rart, selv om du ikke er interessert i ham lenger.

Nei, hun er ikke det, saa det er ikke et kjempestort problem. Det er vel bare egoet mitt som ikke liker slik han holder paa,rett og slett! Men er det slik at han prover aa gjore meg sjalu, som Silver Fairy tror, og sostra mi, saa er han ikke helt rett i skallen tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...