mariaflyfly Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 ''Jeg ønsker ikke å gjøre inntrykk på henne, jeg ønsker å få til det hun også ønsker å få til; litt samhold.'' Når foreldrene dine tross alt er skilt og etablert hver for seg synes jeg det blir et merkelig og falskt samhold i et slikt felles måltid. Ønsker man absolutt å inkludere hele storfamilien, må også nye partnere med, etter min mening. ''Ønsker man absolutt å inkludere hele storfamilien, må også nye partnere med, etter min mening. '' Jeg synes også dette er en selvfølge. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Per i dag maa de nok rette seg etter slik situasjonen er i familien deres, men det kan jo gaa seg til etterhvert:-) Det ville vaert det beste for barnebarna mener jeg. Vi skal feire jul sammen, i tillegg til to av søstrene mine og kjæresten til den ene blir vi mine to unger, kjæresten min og meg og så eksen min og ungenes stemor. ) Hjemme hos kjæresten min. Ja, han er en meget snill og raus mann. ) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Vi skal feire jul sammen, i tillegg til to av søstrene mine og kjæresten til den ene blir vi mine to unger, kjæresten min og meg og så eksen min og ungenes stemor. ) Hjemme hos kjæresten min. Ja, han er en meget snill og raus mann. ) Ja det finnes nok ikke mange slike menn:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.