Gjest Høstløvet Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Har åpnet en pose med Nidar Favoritter, å nå klarer jeg ikke ¨å stoppe!! Hva er din favoritt? 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Liker banansjokoladen veldig godt :-) 0 Siter
Dory Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Yes, sjokolade er nam nam ja... Favoritter er: Hobby og banansjokolade. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg kjøper aldri så mye sjokolade..Er glad i det, men unngår å spise søtt, for da får man bare mer lyst på det. Elsker Smash-sjokoladen (bar).. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Yes, sjokolade er nam nam ja... Favoritter er: Hobby og banansjokolade. Hobby er også digg.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Får du dårlig samvittighet etterpå? Detfår jeg..Og man blir "glad" en stund etter at man har fått i seg søtsaker, men det synker like fort etterpå.. 0 Siter
Gjest monat Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Stratos .. den er bare så god.. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg sjokoladoman, så her handler det ikke om èn favoritt... dessverre... Men MÅ jeg velge, så er Troika-bitene helt fantastiske. Helt himmelske, og umulig å stoppe når man først har åpnet en pose. Skulle ønske det fantes sjokolade i kategorien "Go'negl"... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Nå spiser jeg mye mindre sjokolade enn før, og da er det mørk (70% kakao). Vanlig melkesjokolade er god, og premium dark eller bocca. 0 Siter
Gjest piamia Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg elsker sjokolade! Favorittene nå om dagen er : maripanpølser fra nidar, hobby, troika, crispo og stratos.. Namm 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Tell me about it. En Nidar marsipangris (klart blant favorittene) klarte på underlig vis å lure seg ned i vesken da jeg var i kjosken for å kjøpe nytt Flexikort i morges. 0 Siter
Dory Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Tell me about it. En Nidar marsipangris (klart blant favorittene) klarte på underlig vis å lure seg ned i vesken da jeg var i kjosken for å kjøpe nytt Flexikort i morges. ''En Nidar marsipangris (klart blant favorittene) klarte på underlig vis å lure seg ned i vesken'' Ja det er rart med det der. Slik er til det meg også. Sjokoladen klarer å hoppe oppe i kurgen. Og de er jo så søte, s jeg har ikke hjerte til å legge de tilbake;) Hihi... 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Tell me about it. En Nidar marsipangris (klart blant favorittene) klarte på underlig vis å lure seg ned i vesken da jeg var i kjosken for å kjøpe nytt Flexikort i morges. Passet du på å stå med ryggen til overvåkningskameraene da? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Passet du på å stå med ryggen til overvåkningskameraene da? Den hadde pussig nok en snartur innom disken i kjosken også, så den ble nok inkludert i beløpet jeg betalte. Jeg kan ikke ha vært helt våken! 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Fra slike poser så er spesiel den beste Ellers så liker jeg godt banansjokolade (med gult skum). Aller best er freia melkesjokolade 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Den hadde pussig nok en snartur innom disken i kjosken også, så den ble nok inkludert i beløpet jeg betalte. Jeg kan ikke ha vært helt våken! Hehe, det var da enda godt Godsaker har en tendens til å oppføre seg sånn. Til tross for den vannregelen jeg skrøyt av her en annen dag, så er nå 1/3 av ikea-pepperkakedeigen i kjøleskapert borte! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Fra slike poser så er spesiel den beste Ellers så liker jeg godt banansjokolade (med gult skum). Aller best er freia melkesjokolade Enig, Spesial er også blant mine favoritter. 0 Siter
flowy Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Hehe, det var da enda godt Godsaker har en tendens til å oppføre seg sånn. Til tross for den vannregelen jeg skrøyt av her en annen dag, så er nå 1/3 av ikea-pepperkakedeigen i kjøleskapert borte! Hehe.. Jeg tok meg også en jafs av ikea-pepperkakedeig i går. Den er jammen god, mye bedre enn selve pepperkakene. ;-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Det hørtes godt ut.. elsker sjokolade! 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Hehe.. Jeg tok meg også en jafs av ikea-pepperkakedeig i går. Den er jammen god, mye bedre enn selve pepperkakene. ;-) Ikke sant! Jeg er helt hekta, og tanken på å kjevle ut og hive den i ovnen er vond.. =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.