Gå til innhold

Gud bedre meg så godt det er med sjokolade:-)

Anbefalte innlegg

Gjest Høstløvet
Skrevet

Har åpnet en pose med Nidar Favoritter, å nå klarer jeg ikke ¨å stoppe!! Hva er din favoritt?

Skrevet

Yes, sjokolade er nam nam ja...:)

Favoritter er: Hobby og banansjokolade.

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg kjøper aldri så mye sjokolade..Er glad i det, men unngår å spise søtt, for da får man bare mer lyst på det.

Elsker Smash-sjokoladen (bar)..

Skrevet

Yes, sjokolade er nam nam ja...:)

Favoritter er: Hobby og banansjokolade.

Hobby er også digg..:)

Skrevet

Får du dårlig samvittighet etterpå?

Detfår jeg..Og man blir "glad" en stund etter at man har fått i seg søtsaker, men det synker like fort etterpå..

Skrevet

Jeg sjokoladoman, så her handler det ikke om èn favoritt... dessverre...

Men MÅ jeg velge, så er Troika-bitene helt fantastiske. Helt himmelske, og umulig å stoppe når man først har åpnet en pose.

Skulle ønske det fantes sjokolade i kategorien "Go'negl"...

hare1365380455
Skrevet

Nå spiser jeg mye mindre sjokolade enn før, og da er det mørk (70% kakao).

Vanlig melkesjokolade er god, og premium dark eller bocca.

Skrevet

Jeg elsker sjokolade! Favorittene nå om dagen er : maripanpølser fra nidar, hobby, troika, crispo og stratos.. Namm

Skrevet

Tell me about it.

En Nidar marsipangris (klart blant favorittene) klarte på underlig vis å lure seg ned i vesken da jeg var i kjosken for å kjøpe nytt Flexikort i morges.

Skrevet

Tell me about it.

En Nidar marsipangris (klart blant favorittene) klarte på underlig vis å lure seg ned i vesken da jeg var i kjosken for å kjøpe nytt Flexikort i morges.

''En Nidar marsipangris (klart blant favorittene) klarte på underlig vis å lure seg ned i vesken''

Ja det er rart med det der. Slik er til det meg også. Sjokoladen klarer å hoppe oppe i kurgen. Og de er jo så søte, s jeg har ikke hjerte til å legge de tilbake;) Hihi...

Skrevet

Tell me about it.

Passet du på å stå med ryggen til overvåkningskameraene da?

Skrevet

Passet du på å stå med ryggen til overvåkningskameraene da?

Den hadde pussig nok en snartur innom disken i kjosken også, så den ble nok inkludert i beløpet jeg betalte. Jeg kan ikke ha vært helt våken!

Skrevet

Fra slike poser så er spesiel den beste :) Ellers så liker jeg godt banansjokolade (med gult skum).

Aller best er freia melkesjokolade :)

Skrevet

Den hadde pussig nok en snartur innom disken i kjosken også, så den ble nok inkludert i beløpet jeg betalte. Jeg kan ikke ha vært helt våken!

Hehe, det var da enda godt ;)

Godsaker har en tendens til å oppføre seg sånn. Til tross for den vannregelen jeg skrøyt av her en annen dag, så er nå 1/3 av ikea-pepperkakedeigen i kjøleskapert borte!

Skrevet

Fra slike poser så er spesiel den beste :) Ellers så liker jeg godt banansjokolade (med gult skum).

Aller best er freia melkesjokolade :)

Enig, Spesial er også blant mine favoritter.

Skrevet

Hehe, det var da enda godt ;)

Godsaker har en tendens til å oppføre seg sånn. Til tross for den vannregelen jeg skrøyt av her en annen dag, så er nå 1/3 av ikea-pepperkakedeigen i kjøleskapert borte!

Hehe.. Jeg tok meg også en jafs av ikea-pepperkakedeig i går. Den er jammen god, mye bedre enn selve pepperkakene. ;-)

Skrevet

Hehe.. Jeg tok meg også en jafs av ikea-pepperkakedeig i går. Den er jammen god, mye bedre enn selve pepperkakene. ;-)

Ikke sant! Jeg er helt hekta, og tanken på å kjevle ut og hive den i ovnen er vond.. =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...