Gjest kate-74- Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Rød stratos var min favoritt men nå finner jeg den ikke i butikkene lengere :-( 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg ELSKER Nidar's spesial. Men den finnes visst bare i løs vekt som smågodt, eller i en eller annen Nidar-pose. Elelrs så elsker jeg sjokolade med banasmak, så banansjokoladen i twistposen er en absolutt favoritt for meg! Skal jeg kjølpe meg en skokolade kjøper jeg smil eller twix. Mmm, jeg er en hund etter sjokolade!... 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg kjøper aldri så mye sjokolade..Er glad i det, men unngår å spise søtt, for da får man bare mer lyst på det. Elsker Smash-sjokoladen (bar).. Å, jeg glemte helt å si at smash er en av de absolutte favorittene! Så henger meg på din her ;-) 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Kokos sjokoladen i twistposen er den beste jeg vet om. Skulle bare vært mulig å kjøpe dem i løsvekt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.