Gå til innhold

Dagens sexmoral... Hva synes du?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Dagens sexmoral plager meg. For det første prøver folk seg på omtrent hvem som helst. Trenger ikke å være spesielt keen på vedkommende, bare de får seg noe. Så om en gutt prøver seg på deg, aner du egentlig ikke hva han er ute etter. Det kunne vært hva som helst. For det andre, skal alltid folk ha sex så himla fort. Jeg synes det er turn-off når en mann prøver seg på sex så tidlig, gjerne før man har blitt ilag og slikt. Det er MYE mer attraktivt med en mann som holder litt igjen, og som tar seg tid til å bli kjent med deg. For det tredje; Hvis du avviser en kar, ikke fordi du er uinteressert, men fordi det ikke er helt deg å ha sex så tidlig, da tar han det som et hint om at du ikke er interessert i han. Hvem sa noe om det??

Tanker rundt dette folkens?

Skrevet

Jeg tenker at du ikke kommuniserer ønskene dine tydelig nok.

Gjest 78-modella
Skrevet

Enig med deg wonderinggirl. Det er ikke enkelt å være voksen singel jente i denne sexfikserte og ikke minst sexdobbeltmoralske verden vi lever i i dag. Kommunikasjon er en ting, men det skulle ikke måtte være nødvendig å måtte forklare en mann at vi ikke nødvendigvis er uinteressert i ham, bare fordi vi ikke ønsker å ha sex på den første daten...

Gjest Angela25
Skrevet

Jeg har ikke de samme erfaringene med menn, som deg. Da jeg var singel, dro jeg sjelden paa fest, motte menn, eller drakk meg full.

For meg er fulle menn skikkelig turn-off. Saa de siste 8 aara, har jeg heller blitt kjent med de forst, vennskap- for saa aa se om det kunne blitt til noe mer, og vi har alltid vaert edrue.

Skrevet

''Trenger ikke å være spesielt keen på vedkommende, bare de får seg noe.''

''Hvis du avviser en kar, ikke fordi du er uinteressert, men fordi det ikke er helt deg å ha sex så tidlig, da tar han det som et hint om at du ikke er interessert i han''

Ser du sammenhengen? ;)

Enig med Glimtipper, tror ikke du kommuniserer tydelig nok. Og tror ikke dette bare er "dagens" moral, slik har det vært til (nesten) alle tider. Og skjær ikke alle over en kam.

Skrevet

Jeg tror gutta tenker at vi forventer "sexpress" tidlig i forholdet. Jeg ville nok blitt usikker dersom jeg var forelsket i en som ikke prøvde seg på noe som helst. De fleste menn tror jeg likevel tar nei for et nei dersom du sier at du føler det er for tidlig. Men for meg er nok sex en naturlig del når jeg er stormforelsket.

Skrevet

Tanker rundt dette? Ikke alle er like... Du har visst møtt feil type folk hvis du kun har møtt slike, eller lett feil steder (kun på byen)...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...