Gå til innhold

Hvilken julefilm ville du blitt glad for?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Eller hvilken julefilm har du lyst å se i julen?

Ny eller gammel!

:D

Skrevet

Så lenge jeg får se "Tre nøtter til Askepott" for ørtende gang, er jeg fornøyd. Og så er det jo et must å se Grevinnen og hovmesteren, da! ;-)

Men hvis jeg, utendom disse gjengangerne, skal trekke frem én julefilm som er verdt å se - også flere ganger - må det være "Love Actually".

Skrevet

Hjelp det er juleferie er et must hver lille julaften :-)

Skrevet

National Lampoon's Christmas Vacation. Et must i juletiden.

Skrevet

Så lenge jeg får se "Tre nøtter til Askepott" for ørtende gang, er jeg fornøyd. Og så er det jo et must å se Grevinnen og hovmesteren, da! ;-)

Men hvis jeg, utendom disse gjengangerne, skal trekke frem én julefilm som er verdt å se - også flere ganger - må det være "Love Actually".

''Men hvis jeg, utendom disse gjengangerne, skal trekke frem én julefilm som er verdt å se - også flere ganger - må det være "Love Actually".

''

Jaaa! Jeg liker "sånne" filmer. :)

Skrevet

-polarekspressen

-3 nøtter til askepott

-sound of music

-alene hjemme

-the nightmare before christmas

f.eks

Skrevet

Hehe, her har mannen i huset innført det til tradisjon å se "Love Actually" hver desember, jeg er med på den jeg ;)

Skrevet

Brødrene løvehjerte syntes jeg er en absolutt julefilm:)

Men hva het den serien som brukte å gå på morgonene i romjula.

Syntes å huske at jenta het sarah, bodde på et barnhjem, faren var i India og omkom der... det hele endte selvfølgelig godt... ;) Hva heter den? DEN har jeg lyst til å se:D

Skrevet

"Hjelp det er juleferie"...! Tradisjon siden 1990, og er fremdeles ikke lei... ;)

Skrevet

Hvert år før jul har jeg min egen, private kosestund med pepperkaker, rød julrbrus og filmen "Santa Claus" med bl.a. Dudley Moore. :o) Kooooos! Filmen er klissete og ultraamerikansk og jeg elsker den!

Gleden var stooor da den kom på dvd for få år siden og jeg slipper å være redd for at det gamle vhs-opptaket fra NRK skal bli utslitt. :o)

Skrevet

Hehe, her har mannen i huset innført det til tradisjon å se "Love Actually" hver desember, jeg er med på den jeg ;)

Den er jo bare kjempeflott, da! :-)

Inspirert av mitt eget innlegg i denne tråden gikk jeg forleden rundt hjemme og sang "all I want for Christmas is you", og da så sønnen min forundret på meg (=eneste som var hjemme da uetnom meg selv) og spurte om det virkelig var sant! ;-)

Skrevet

''Men hvis jeg, utendom disse gjengangerne, skal trekke frem én julefilm som er verdt å se - også flere ganger - må det være "Love Actually".

''

Jaaa! Jeg liker "sånne" filmer. :)

Ja, jeg synes denne filmen inneholder 'alt'! :-)

Både ting å le av og ting å snufse over, som f eks da Emma Thomspon står i nattkjolen mens Joni Mitchell synger "both sides now"....;-)

Skrevet

Ja, jeg synes denne filmen inneholder 'alt'! :-)

Både ting å le av og ting å snufse over, som f eks da Emma Thomspon står i nattkjolen mens Joni Mitchell synger "both sides now"....;-)

JA! - bortsett fra at hun straks skal på juleforestilling med ungene og er fullt påkledd.

*pirkete*

Skrevet

JA! - bortsett fra at hun straks skal på juleforestilling med ungene og er fullt påkledd.

*pirkete*

Oppsann! Blander jeg så gæli?? Til min unnskyldning må jeg si at jeg bare har sett filmen 1,5 ganger...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...