Gå til innhold

Hvilken julefilm ville du blitt glad for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppsann! Blander jeg så gæli?? Til min unnskyldning må jeg si at jeg bare har sett filmen 1,5 ganger...;-)

Du blander litt, ja :o)

Men i en annen scene (etter julepartyet der han har danset masse med hun ekle greia) står hun i nattkjole når de skal legge seg, og sier til mannen (om hun sekretæren): "Be careful there.."

Mulig jeg har sett den litt vel mange ganger ;-)

Skrevet

Du blander litt, ja :o)

Men i en annen scene (etter julepartyet der han har danset masse med hun ekle greia) står hun i nattkjole når de skal legge seg, og sier til mannen (om hun sekretæren): "Be careful there.."

Mulig jeg har sett den litt vel mange ganger ;-)

Jeg har ihvertfall lyst til å se den igjen! :-)

Skrevet

Har egentlig aldri hatt noen tradisjon med julefilm. Helt til TV2 begynte å sende Hjemme Alene filmene :), syns det er kos når de sendes.

Men på selve julaften, da MÅ jeg få med meg Snekker Andersen, først da starter jula for meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...