sant å si Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Oppsann! Blander jeg så gæli?? Til min unnskyldning må jeg si at jeg bare har sett filmen 1,5 ganger...;-) Du blander litt, ja ) Men i en annen scene (etter julepartyet der han har danset masse med hun ekle greia) står hun i nattkjole når de skal legge seg, og sier til mannen (om hun sekretæren): "Be careful there.." Mulig jeg har sett den litt vel mange ganger ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Du blander litt, ja ) Men i en annen scene (etter julepartyet der han har danset masse med hun ekle greia) står hun i nattkjole når de skal legge seg, og sier til mannen (om hun sekretæren): "Be careful there.." Mulig jeg har sett den litt vel mange ganger ;-) Jeg har ihvertfall lyst til å se den igjen! :-) 0 Siter
tuss&troll Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Har egentlig aldri hatt noen tradisjon med julefilm. Helt til TV2 begynte å sende Hjemme Alene filmene , syns det er kos når de sendes. Men på selve julaften, da MÅ jeg få med meg Snekker Andersen, først da starter jula for meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.