Gå til innhold

Te!

hare1365380455

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Hvilken te liker du best?

Jeg liker earl grey aller best, og helst med litt melk i.

Jeg har også smakt en te som heter Sweet Peppermint som er veldig god.

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

23

• annegunn

13

• mariaflyfly

9

• Persille1365381127

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Grønn te - Lemon

Grønn te i løsvekt m/ kryddersmak. (Grønn julete)

Den med eple og kanel

Skrevet

Jeg drikker ikke så ofte te, men Earl Grey er en soleklar favoritt, men ikke med melk i slik som du! ;-)

Har du forresten prøvd grønn te med smak av earl grey? Kjempegod! :-) Jeg lager ofte iste av den om sommeren.

Skrevet

Grønn te- earl grey og grønn te med sitron. Visste du at de helsebringende egenskapene til te blir borte når du har melk i?

hare1365380455
Skrevet

Jeg drikker ikke så ofte te, men Earl Grey er en soleklar favoritt, men ikke med melk i slik som du! ;-)

Har du forresten prøvd grønn te med smak av earl grey? Kjempegod! :-) Jeg lager ofte iste av den om sommeren.

Nei, den har jeg ikke smakt.

Jeg synes grønn te smaker litt beiskt...

:P

hare1365380455
Skrevet

Grønn te- earl grey og grønn te med sitron. Visste du at de helsebringende egenskapene til te blir borte når du har melk i?

Nei, det visste jeg ikke! Vet du hvorfor? Jeg liker godt earl grey uten melk også, men jeg liker best å ha melk i.

Skrevet

Nei, den har jeg ikke smakt.

Jeg synes grønn te smaker litt beiskt...

:P

Ja, jeg liker heller ikke vanlig grønn te, men den med Earl Grey går fint:-)

hare1365380455
Skrevet

Ja, jeg liker heller ikke vanlig grønn te, men den med Earl Grey går fint:-)

Den har jeg visst ikke sett i butikken.

Skrevet

Nei, det visste jeg ikke! Vet du hvorfor? Jeg liker godt earl grey uten melk også, men jeg liker best å ha melk i.

Du kan lese om det her. Jeg vet ikke hvor mye hold det er i det, men det kan jo være verdt en tanke.

http://www.kk.no/php/art.php?id=363979

Skrevet

Liker best tiger hill (darjeeling) te, aller helst first flush :).

Ellers liker jeg både grønn te og chai te.

Ikke så glad i posete, synes ofte den har en "forurenset" smak.

hare1365380455
Skrevet

Du kan lese om det her. Jeg vet ikke hvor mye hold det er i det, men det kan jo være verdt en tanke.

http://www.kk.no/php/art.php?id=363979

Jeg kjøpte ingefær-te i går, og der står det på boksen at man kan ha melk i. Ingefær skal jo være godt for kroppen, så de hadde vel ikke skrevet det om det ødela med melk i?

Jeg får se på linken din. :)

hare1365380455
Skrevet

Liker best tiger hill (darjeeling) te, aller helst first flush :).

Ellers liker jeg både grønn te og chai te.

Ikke så glad i posete, synes ofte den har en "forurenset" smak.

Der nevnte du tre sorter jeg aldri har smakt. ;)

Jeg har kjøpt noen forskjellige pakker på helsekosten, og det er godt innimellom. Men den aller beste er den vanlige! :)

(Det kan fort bli for mye smak, om jeg kan si det på den måten.)

Skrevet

Liker de fleste i Twinings' Voyages-serie.

Glad i grønn te, rød te, kamillete og urtete, og indian chai

Er også fan av mange av sortene de selger på Kremmerhuset, f.eks og ulike varianter av Yogi Tea.

Drikker mye te som du kan se:)

Skrevet

Der nevnte du tre sorter jeg aldri har smakt. ;)

Jeg har kjøpt noen forskjellige pakker på helsekosten, og det er godt innimellom. Men den aller beste er den vanlige! :)

(Det kan fort bli for mye smak, om jeg kan si det på den måten.)

''(Det kan fort bli for mye smak, om jeg kan si det på den måten.)''

Helt enig, Darjeeling Tiger Hill te er veldig mild, og smaker bare helt "ren" ideell te-smak :). Grønn te smaker jo også mildt, så vi er ganske på linje.

hare1365380455
Skrevet

Liker de fleste i Twinings' Voyages-serie.

Glad i grønn te, rød te, kamillete og urtete, og indian chai

Er også fan av mange av sortene de selger på Kremmerhuset, f.eks og ulike varianter av Yogi Tea.

Drikker mye te som du kan se:)

Ja, jeg har jo kuttet ut brus, så da blir det mer te!

hare1365380455
Skrevet

Grønn gresshoppe, og Chai Latte :)

De har jeg ikke hørt om. :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Nå er jeg veldig glad i Wild Berries. Drikker ofte grønn te med sitronsmak, eller grønn te med appelsinsmak. Det er vel disse jeg drikker mest av, men kjøper mange forskjellige typer så jeg har å velge mellom hjemme.

Skrevet

Jeg liker best grønn te og da holder jeg meg til Gunpower 100 dragons. Helst med minteblader i. Ellers er rooiboste med karamellsmak godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...