annegunn Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg liker best teposer, jeg. Hater å få sånne tebladdrittgreier i kjeften. Du får ikke det da, om du har skikkelig sil... Og teposer er ikke helt tette de heller, de kan godt lekke litt. Hater du bunnfall i vin så mye at du ikke drikker gammel vin også, lissom? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Du får ikke det da, om du har skikkelig sil... Og teposer er ikke helt tette de heller, de kan godt lekke litt. Hater du bunnfall i vin så mye at du ikke drikker gammel vin også, lissom? Det kommer an på om den lukter gymsokk eller ikke. 0 Siter
annegunn Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Diskriminering av tedrikkere. Vi blir avspist med litt varmt vann og en tepose. Du kan jo gjette i hvilken grad jeg har argumentert for vannkoker på jobben. Men får jeg det? Neeeiiii.... 0 Siter
annegunn Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Det kommer an på om den lukter gymsokk eller ikke. La oss nå si en ammis fra 91? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 La oss nå si en ammis fra 91? Den kommer ikke innunder kategorien "gymsokk". Håper jeg. 0 Siter
Orio Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Du kan jo gjette i hvilken grad jeg har argumentert for vannkoker på jobben. Men får jeg det? Neeeiiii.... Får du ikke vannkoker en gang? Og så har du disse lettere uvitende folkene som tror det går helt fint å bruke samme kanne til både te og kaffe. (Ikke samtidig, men likevel, det smaker jo kaffe av teen.) Håpløst. Men jeg tror vi tedrikkere er en voksende gruppe, jeg har i alle fall "oppdratt" familien til å servere te i tillegg til kaffe. Med god hjelp av et par andre te-drikkende familiemedlemmer. 0 Siter
Orio Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg liker best teposer, jeg. Hater å få sånne tebladdrittgreier i kjeften. Skaff deg en skikkelig tesil. Og ikke drikk opp alt i koppen, det er i bunnen tebladene samler seg. 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Lipton Earl Grey Collection. med persisk-, russisk-, engelsk- og vanlig Earl Grey i. Alle fire sortene med teposer er veldig gode:-) 0 Siter
annegunn Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Den kommer ikke innunder kategorien "gymsokk". Håper jeg. Det håper for all del jeg også :-) (Men jeg sa ikke noe om årgang, sant?) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Det håper for all del jeg også :-) (Men jeg sa ikke noe om årgang, sant?) Det husker jeg ikke. 0 Siter
annegunn Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Får du ikke vannkoker en gang? Og så har du disse lettere uvitende folkene som tror det går helt fint å bruke samme kanne til både te og kaffe. (Ikke samtidig, men likevel, det smaker jo kaffe av teen.) Håpløst. Men jeg tror vi tedrikkere er en voksende gruppe, jeg har i alle fall "oppdratt" familien til å servere te i tillegg til kaffe. Med god hjelp av et par andre te-drikkende familiemedlemmer. Nei.... Brannforskrifter.... Kantina blander vann- og kaffekannene også, men jeg har lært meg til å plukke ut de som ikke er i gråsonen. 0 Siter
annegunn Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Det husker jeg ikke. Hva da? :-) 0 Siter
Piraye Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Er de dyre? Sammenlignet med annen te, mener jeg. Synes ofte ting blir veldig dyrt hvis jeg kjøper det på helsekost. Jo litt dyrere er den. Mener jeg betalte 37,- sist. Har "miljøgodkjent"(eller hva det nå heter) matbutikk her der de også selger noen typer Yogi-te, der jeg mener den koster sånn 30-35. Uansett, for min del er det verdt det. Synes de smaker kjempegodt. Blitt sånn at butikk-teen smaker crap nå! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Hva da? :-) Gleder meg til jeg skal smake blindt og stadfeste at det antagelig vel er en '91 årgang? Eller '92? *smatte smatte* Nei, '91 var jo et ennå bedre år, ja, jeg kjenner den igjen nå. 0 Siter
annegunn Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Gleder meg til jeg skal smake blindt og stadfeste at det antagelig vel er en '91 årgang? Eller '92? *smatte smatte* Nei, '91 var jo et ennå bedre år, ja, jeg kjenner den igjen nå. Hehe, jeg tror kanskje vi skal sjekke om 91 faktisk er et godt år... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Hehe, jeg tror kanskje vi skal sjekke om 91 faktisk er et godt år... Kanskje lurt, ja. Jeg kan uansett stadfeste at det er en fra tidlig 90-tall. Det høres kanskje litt mer troverdig ut? 0 Siter
annegunn Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Kanskje lurt, ja. Jeg kan uansett stadfeste at det er en fra tidlig 90-tall. Det høres kanskje litt mer troverdig ut? Denne er ganske brun i kanten, og er nok ganske gammel, ja. Kanskje første halvdel av 90-tallet? Hvordan smaker egentlig en gammel ammis? *gleder meg* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Denne er ganske brun i kanten, og er nok ganske gammel, ja. Kanskje første halvdel av 90-tallet? Hvordan smaker egentlig en gammel ammis? *gleder meg* Aner ikke. Men jeg gleder meg til å finne det ut. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Liker ikke te i det hele tatt :-(((((((( 0 Siter
annegunn Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Aner ikke. Men jeg gleder meg til å finne det ut. Jah :-) Og så ser det ut til å bli carpaccio av okse til forrett, og gakkgakkbryst til hovedrett. Og årgangsportvin til desserten (du så ikke det heller, sant?) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.