Gå til innhold

Te!

hare1365380455

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Liker ikke te i det hele tatt :-((((((((

*sjokkert* ;)

Men jeg liker absolutt ikke kaffe!

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

23

• annegunn

13

• mariaflyfly

9

• Persille1365381127

5

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Jah :-)

Og så ser det ut til å bli carpaccio av okse til forrett, og gakkgakkbryst til hovedrett. Og årgangsportvin til desserten (du så ikke det heller, sant?)

I en te-tråd må det nesten bli te til desserten! ;)

hare1365380455
Skrevet

Nei.... Brannforskrifter....

Kantina blander vann- og kaffekannene også, men jeg har lært meg til å plukke ut de som ikke er i gråsonen.

Jeg fikk te hos en venninne for ikke så lenge siden, og den var ikke god... Det var te fra en kaffekanne.

Skrevet

I en te-tråd må det nesten bli te til desserten! ;)

Et godt poeng :-)

Men nå er det engang vinsmaking vi skal på, da. I en tetråd.

hare1365380455
Skrevet

Et godt poeng :-)

Men nå er det engang vinsmaking vi skal på, da. I en tetråd.

Ok, det er greit. ;)

Jeg er ikke så glad i vin, så du får smake for meg også da!

Skrevet

Jeg fikk te hos en venninne for ikke så lenge siden, og den var ikke god... Det var te fra en kaffekanne.

Om det har vært kaffe på kannen engang før Metusalem, ødelegger det teen. Og du lager kaffe med ferdig trukket te, smaker det bare kaffe.

Skrevet

Ok, det er greit. ;)

Jeg er ikke så glad i vin, så du får smake for meg også da!

Det er lett :-)

Skrevet

Jah :-)

Og så ser det ut til å bli carpaccio av okse til forrett, og gakkgakkbryst til hovedrett. Og årgangsportvin til desserten (du så ikke det heller, sant?)

Kjæresten er skikkelig misunnelig. :)

Skrevet

''Jeg fikk te hos en venninne for ikke så lenge siden, og den var ikke god... Det var te fra en kaffekanne''

Har man først hatt kaffe på en kanne så er den ubrukelig til noe annet for kaffesmaken setter seg grundig fast. Jeg har aldri annet enn vann i min kaffekanne.

Skrevet

*sjokkert* ;)

Men jeg liker absolutt ikke kaffe!

Mannen min og alle tre ungene er galde i te - jeg synes det både lukter og smaker vondt. Veldig sjelden de har det - stort sett bare når svigermor er på besøk, da lukter det te i hele huset om morgenen....

Nei, takke meg til kaffe!!!!!!!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...