frosken Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg bruker mye energi på å tenke på at jeg snart må skaffe refleks til jakka mi... Tenker på det hver eneste gang jeg er ute i mørket! Tror du det hjelper hvis en bil kjører på meg? 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Ja, det er på mange måter sunt å veksle mellom å gå, sykle og kjøre i byen - når en gjør en av de tre irriterer man seg bestandig over de to andre Ikke sant? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Det er sant det. Jeg skal finne frem reflekser Jeg har en full bærepose med reflekser. Min datter hadde en oppgave på skolen om å samle sammen alt man hadde av reflekser. Vi kom opp i 17 totalt! (med vester) Samle _sammen_ eller bare telle? Jeg er redd førstnevnte variant kunne ført til kraftige forsinkelser i å få refleksene tilbake til riktig sted etterpå, selv for en "safety girl" som meg! ;-) (uttrykket "safety girl" er hentet fra Julia Roberts i "Pretty Woman", men da gjaldt saken noe _helt_ annet enn refleks! *S*) 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 ja bruker refleks, har en i lomma på jakka og en fast på veska. Finnes jo endel varianter av refleks for tiden så det finnes til dem som ikke vil gå med de store stygge gule også Selv om dem viser best Ja, det er mye å velge i for tiden! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 ''Jeg har reflekser i jakke-/kåpelomma på alle jakker/kåper jeg bruker, og stort sett også i _begge_ lommene.'' Og eg har reflekser i alle skuffer og skap, og i kneskålene. Det er like effektivt som å ha de i lommene. Kanskje du har katteøyne som 'lyser' i mørket? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Jentungen har ihvertfall refleksklistremerker på alle vinterjakkene sine, både foran og bak. (Hun hadde ikke det for ti minutter siden, men ikke si det til noen. Og takk for påminnelsen!) :-) You're welcome!! 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Selvfølgelig. Et flott svar! :-D 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Jeg er egentlig superflink til å bruke refleks, men har ikke kommet helt i gang i år.... Brukes refleksvest når jeg går ut om kvelden, men har ikke festet refleksbrikke i lomma på jakka som jeg bruker til og fra jobb ennå. Skal gjøre det NÅ :-) ''men har ikke kommet helt i gang i år....'' Jeg må nok også innrømme at selv en refleks-freak som meg ikke alltid plasserer refleks i lomma på nye jakker med én gang den er kjøpt. Kan fort gå et par-tre uker, ja..... Men jeg har jo mange jakker/kåper fra tidligere år som fortsatt brukes, og der er refleksen alltid på plass:-) 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Jeg bruker mye energi på å tenke på at jeg snart må skaffe refleks til jakka mi... Tenker på det hver eneste gang jeg er ute i mørket! Tror du det hjelper hvis en bil kjører på meg? ;-) Håper denne tråden hjelper deg i å huske å gjøre de, da:-) 0 Siter
KaVa Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 har et sånn refleksbånd jeg bare hiver over skuldra når jeg går - vises godt, og kan brukes over alle jakkene mine. Er også streng mamma - og lar ikke ungene gå ut uten refleksvest på denne tida av året. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Samle _sammen_ eller bare telle? Jeg er redd førstnevnte variant kunne ført til kraftige forsinkelser i å få refleksene tilbake til riktig sted etterpå, selv for en "safety girl" som meg! ;-) (uttrykket "safety girl" er hentet fra Julia Roberts i "Pretty Woman", men da gjaldt saken noe _helt_ annet enn refleks! *S*) samle sammen og ta med på skolen. Var visst en klassekonkurranse om hvilken klasse som hadde flest.. :) 0 Siter
morsan Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 samle sammen og ta med på skolen. Var visst en klassekonkurranse om hvilken klasse som hadde flest.. :) ....pussig.... poenget er jp å ha dem PÅ tøyet, da...;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 ....pussig.... poenget er jp å ha dem PÅ tøyet, da...;-) Å ja, det hadde de jo selvsagt på seg også. Men det handlet om å finne flest mulig ser du 0 Siter
morsan Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Å ja, det hadde de jo selvsagt på seg også. Men det handlet om å finne flest mulig ser du ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Kanskje du har katteøyne som 'lyser' i mørket? ;-) Ja, det har eg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.