Gjest this is a signature Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Hvor mye koster det evt. ? Har fått en feil med girene mine, kan jeg få de til å se på det også? 0 Siter
mrxx Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 De fleste sportsbutikker har enten et lite verksted selv eller så har de en avtale med noen som kan hjeloe deg med begge deler. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg hadde sykkelen min på service på XXL (den var ikke kjøpt der), det tok de 290 kroner for. Det var da generell service, justering av gir og bremser etc. De har også prisliste for hva forskjellige spesifikke tjenester koster. Vil tippe at skifte av bremseklosser vil bli på under en hundrelapp + prisen til bremseklossene. Jeg har ikke vært borti sportsbutikker hvor de ikke tilbyr service på sykler. 0 Siter
Skruf1365381135 Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg hadde sykkelen min på service på XXL (den var ikke kjøpt der), det tok de 290 kroner for. Det var da generell service, justering av gir og bremser etc. De har også prisliste for hva forskjellige spesifikke tjenester koster. Vil tippe at skifte av bremseklosser vil bli på under en hundrelapp + prisen til bremseklossene. Jeg har ikke vært borti sportsbutikker hvor de ikke tilbyr service på sykler. ja. eg fikk skifta mine og justert bremsene for ca 50 kr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.