Gjest på forhånd takk for svar Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg har prøvd å søke på telefonkatalogen.no på et mobilnr, men får ikke treff. Tips til andre søkemotorer? 0 Siter
Mistera Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 http://www.opplysning1890.no/ bruker å finne de fleste der 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Man vil ikke finne mitt navn eller mitt nr på slike sider, pga jeg er reservert mot det. Dette gjøres enkelt og oftest gratis fra mange leverandører. Da kan heller ikke selgere "finne" meg. Har ikke blitt oppringt siden jeg bytta nr for snart 3 år siden vel (hvis ikke det er 3,5 + år siden..) Så du får nok ringe personen opp igjen, ev sende en melding rundt og spørre om noen du kjenner ringte deg kl X dato Y fra et annet nr. Ble selv oppringt rundt 1 her ei natt, fant ikke nr selv, og ringte opp (ganske sinna dagen etter, herregud vekke folk sånt? nei jeg gadd ikke svare midt på natta, og lure meg hadde jo så klart ikke mobilen på lydløs..). Viste seg å være ei venninne som ringte fra samboerens mobil nr... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.