Gå til innhold

Hvem ringte? - søkemotor

Gjest på forhånd takk for svar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

Man vil ikke finne mitt navn eller mitt nr på slike sider, pga jeg er reservert mot det. Dette gjøres enkelt og oftest gratis fra mange leverandører. Da kan heller ikke selgere "finne" meg. Har ikke blitt oppringt siden jeg bytta nr for snart 3 år siden vel ;) (hvis ikke det er 3,5 + år siden..)

Så du får nok ringe personen opp igjen, ev sende en melding rundt og spørre om noen du kjenner ringte deg kl X dato Y fra et annet nr.

Ble selv oppringt rundt 1 her ei natt, fant ikke nr selv, og ringte opp (ganske sinna dagen etter, herregud vekke folk sånt? nei jeg gadd ikke svare midt på natta, og lure meg hadde jo så klart ikke mobilen på lydløs..). Viste seg å være ei venninne som ringte fra samboerens mobil nr...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...