goss Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Når syns dere det er greit å montere og pynte pepperkakehuset? Rett før julaften eller er det lov å gjøre det tidligere? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Vi pleier å gjøre det 21. eller 22. desember. Lille julaften er det så mye annet å gjøre istand, og tidligere synes jeg ikke vi kan ta det. Vi pleier å spise det på nyttårsaften, da har det jo stått en ukes tid... 0 Siter
Helmi Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg har ikke hørt at pepperkakehusbygging skulle være regulert på noen måte av lover, regler eller vedtekter. Men du kan jo sjekke her: http://www.bobyggogbolig.no/planlegger/Planlegger_42.asp 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg har ikke hørt om noen lov om "når-man-pynter-pepperkakehuset" nei Jeg ville nok ventet til tidligs en uke før den skal spises. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Vi gjøre det første søndag i advent. Må jo få stå til pynt noen uker, og så lukter det så godt. Vi "slakter" det 1. januar, det er stor stas, det smaker kjemepgodt, særlig melis og eggehviteblandingen som har blitt helt hard :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.