Gå til innhold

Hva tror du?

Anbefalte innlegg

Gjest Gammeltnytt
Skrevet

Forestill deg det norske medielandskapet år 2030. Hvordan ser det ut?

Hvilke medier finns? Har funksjonen/innholdet deres endret seg sammenlignet med i dag? Hvordan ser publikums bruk av mediene ut i forhold til dagens situasjon?

Er det noen som har noen tanker om dette?

Skrevet

tja. Da får vi se hva mine synske evner kan her :)

Slutt på papirutgavene av aviser. (spare miljøet) Dataskjermer på busser og trikker hvor man kan lese nyhetene. Tv fortsetter men alt kan velges. Man velger hvilke sendinger man vil ta inn. Tv går fra store "kasser" til små lerreter , data også (uten stråling) man drar opp når man skal se skjerm. (Jøss så smart jeg er!!! )

Radio vil bestå via satelitter, men det blir forbud mot å bruke det i kafeer, buss og trikker og på arbeidsplasser fordi det er disraherende og forstyrrende på andre arbeidsmaskiner. Tja noe mere? Bøker blir en luksusvare. Dette var gøy :) For fantasi har jeg masse av ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...