Gå til innhold

Jeg har blitt en av dem...

Lillemus

Anbefalte innlegg

Før pleide jeg alltid å trekke på smilebåndet og tenke:"Herregud, de må være bra fanatiske!" når jeg så folk som jogget ute på om vinteren... Nå har jeg visst blitt en sånn helårsjogger selv! *Hehe*

Det er kjempeflott å jogge på snøføre jo! Joggeskoene er ikke glatte heller så det går helt fint. 40 min / ca. 5,5 km tenker jeg. Er litt sliten nå etter en dusj og middag (laks), men det har jeg lov til å være i dag. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Strålende, Lillemus. Når føret blir enda våtere og glattere, legger jeg inn ett godt ord for nye joggsko med pigger og gortex. Jeg brukte det ifjor vinter og det funket fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende, Lillemus. Når føret blir enda våtere og glattere, legger jeg inn ett godt ord for nye joggsko med pigger og gortex. Jeg brukte det ifjor vinter og det funket fint.

Hva med vanlige brodder av den typen som sitter på et "gummiskjelett" som man spenner rundt skoen? Kan man bruke slike på joggeskoene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med vanlige brodder av den typen som sitter på et "gummiskjelett" som man spenner rundt skoen? Kan man bruke slike på joggeskoene?

Nei. Du må investere i piggsko, 1000-1500,- på sportsbutikk.

Du flyr ikke rundt på brodder i kondomdrakten din!!! ;P Flire mæ ihjæl....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196193846' post='3731857]

Nei. Du må investere i piggsko, 1000-1500,- på sportsbutikk.

Du flyr ikke rundt på brodder i kondomdrakten din!!! ;P Flire mæ ihjæl....

Kondomdrakt?! Jeg har løpebukse. :o) Har ikke råd til løpesko nå, kan ikke likegodt kjøpe løpesko til meg selv i julegave til kjæresten heller! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondomdrakt?! Jeg har løpebukse. :o) Har ikke råd til løpesko nå, kan ikke likegodt kjøpe løpesko til meg selv i julegave til kjæresten heller! ;o)

Joda - det kan du! Ellers så får du bare ta deg råd til det - tenk det er myyye verre om du flyr på ryggen og havner under en bil (stygt bilde). Altså en billig forsikring for å holde seg på beina. Faen ta, det er jo som å klaske beina i potetmel når veihøvvel'n har spraya fortauet *grrr* Og er det ikke det, så er det steike meg polert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196194493' post='3731869]

Joda - det kan du! Ellers så får du bare ta deg råd til det - tenk det er myyye verre om du flyr på ryggen og havner under en bil (stygt bilde). Altså en billig forsikring for å holde seg på beina. Faen ta, det er jo som å klaske beina i potetmel når veihøvvel'n har spraya fortauet *grrr* Og er det ikke det, så er det steike meg polert.

Jeg får gjøre meg ferdig med julegavene og så se om jeg har råd til en liten gave til meg selv attåt. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...