Gå til innhold

Fotballen var viktigst.

Gjest Gråter og ler samtidig

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg trodde jeg hadde funnet den riktige. Vi hadde mange av de samme interessene, og best av alt han godtok at jeg hadde et lite barn, og de to kom også godt overens.

Han skrøt ofte til kompisene sine at han endelig hadde funnet seg ei dame som faktisk kunne sitte å se en hell fotballkamp på tv med han. Jeg har vokst opp med fotball så det var ingen problem for meg. Han visste også at min familie (det vil også si meg) var store Liverpool supportere. Men for han var det Man.United, og alle som kan fotball veit at de to laga ikke akkurat er vennskaps klubber. Men det virket som det gikk bra for det i mellom oss, fotball var ikke akkurat det vi pratet om vær dag. Helt til han en dag kom hjem og gav sønnen min ei Man.United drakt. Jeg sa mest på spøk at det ikke kom til og bli godtatt av familien min, men han tok det alvorlig og skrekk noe til meg at jeg var som alle andre Liverpool supportere, sta og egen. Jeg sto helt stum å så på at han gikk, et par dager etter kom han tilbake og hentet tinga sine og drakta. Han kunne ikke være i sammen med fienden mer sa han.

Jeg har aldri hørt noe mer barnslig komme ut av munnen til en voksenmann, så kanskje var det like godt at han gikk.

Men er virkelig fotball så viktig for enkelte der ute, at de ikke kan leve sammen med en som heier på et annet lag? Spesielt er vel dette til dere som er fotball supportere. Kunne dere vert i sammen med en som heiet på et annet lag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292212-fotballen-var-viktigst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hæææ!!!?? Mannen min er United-fan. Kanskje jeg skulle kjøpe en Liverpooldrakt og se hva som skjer? ;-))

Jeg vet rett og slett ikke om jeg skal le eller gråte av dette her!! Hvis dette ikke er et tulleinnlegg, så vil jeg si at mannen din er en dust av megadimensjoner!!!!!!!!!!!!!!!

Hæææ!!!?? Mannen min er United-fan. Kanskje jeg skulle kjøpe en Liverpooldrakt og se hva som skjer? ;-))

Jeg vet rett og slett ikke om jeg skal le eller gråte av dette her!! Hvis dette ikke er et tulleinnlegg, så vil jeg si at mannen din er en dust av megadimensjoner!!!!!!!!!!!!!!!

Det er ikke tull, det har hendt.

Du får kjøpe liverpool drakt å se hva som skjer hjemme hos deg:)

Det er ikke tull, det har hendt.

Du får kjøpe liverpool drakt å se hva som skjer hjemme hos deg:)

Hehe, nå måtte jeg bare spørre gubben her ;-)

Jeg spurte han hva han hadde sagt hvis jeg hadde kommet hjem med Liverpooldrakt. Han svarte at han likte Liverpool også, men hadde jeg kommet hjem med en Arsenaldrakt, så hadde han ikke likt det like godt. Det hadde han sett på som at jeg forsøkte å provosere ham (Makan!!). Skilsmisse hadde det ikke blitt, men han hadde nok blitt en smule småfornærma sier han... Jaja, så lærte jeg det også ;-)

Jeg spurte han hva han hadde sagt hvis jeg hadde kommet hjem med Liverpooldrakt. Han svarte at han likte Liverpool også, men hadde jeg kommet hjem med en Arsenaldrakt, så hadde han ikke likt det like godt. Det hadde han sett på som at jeg forsøkte å provosere ham (Makan!!). Skilsmisse hadde det ikke blitt, men han hadde nok blitt en smule småfornærma sier han... Jaja, så lærte jeg det også ;-)

Det er mulig å få kjøpt Arsenal sengetøy også...

Annonse

Der ga du meg en god ide til julegave gitt!! Eller....Ehm...Kanskje ikke så innmari lurt? Hadde jo vært litt kult å erte han da, men når det gjelder fotball vet man aldri hva mannfolka tenker;)

Jaja, du vet nå ka du skal gjøre om du noengang blir lei han. he. he..

Heldige deg:-) Men det synker mer og mer inn at det nok var bra at han gikk. Jeg vil ikke at mitt barn skal bli slik.

Gjest Fenrisulven

Himmel og hav! Godt du kan le av det, denne typen kan ikke være mye å samle på.

Her i heimen er det en Vålenga fan og en RBK og vi har forsøkt å påvirke barnet i hver vår rettning med det resultat at h*n heier på LSK... Det er jo så man gråte, men ingen som pakker sakene sine av den grunn gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...