Gå til innhold

Fotballen var viktigst.

Gjest Gråter og ler samtidig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Himmel og hav! Godt du kan le av det, denne typen kan ikke være mye å samle på.

Her i heimen er det en Vålenga fan og en RBK og vi har forsøkt å påvirke barnet i hver vår rettning med det resultat at h*n heier på LSK... Det er jo så man gråte, men ingen som pakker sakene sine av den grunn gitt.

Fornuftig unge. :)

Skrevet

Her i heimen er det en Vålenga fan og en RBK og vi har forsøkt å påvirke barnet i hver vår rettning med det resultat at h*n heier på LSK... Det er jo så man gråte, men ingen som pakker sakene sine av den grunn gitt.

Stilig, hehe

Skrevet

Hehe, nå måtte jeg bare spørre gubben her ;-)

Jeg spurte han hva han hadde sagt hvis jeg hadde kommet hjem med Liverpooldrakt. Han svarte at han likte Liverpool også, men hadde jeg kommet hjem med en Arsenaldrakt, så hadde han ikke likt det like godt. Det hadde han sett på som at jeg forsøkte å provosere ham (Makan!!). Skilsmisse hadde det ikke blitt, men han hadde nok blitt en smule småfornærma sier han... Jaja, så lærte jeg det også ;-)

Eksen min fikk en gang et krus i julegave med feil fotballag på. Det var mora hans som hadde kjøpt det. De var jo utsolgt for hans lag, så da mente hun at det sikkert var greit nok med et annet lag. Han husker fremdeles godt den jula, ja det gjør visst hele familien. Hele jula ble visst ødelagt ;o)

Skrevet

Hvor lenge hadde dere vært sammen? Han virker så umoden at du skal være glad du er kvitt ham. Mulig han brukte det som en dårlig unnskyldning for at han ikke ville mer av andre årsaker. *sympati*

Skrevet

Eksen min fikk en gang et krus i julegave med feil fotballag på. Det var mora hans som hadde kjøpt det. De var jo utsolgt for hans lag, så da mente hun at det sikkert var greit nok med et annet lag. Han husker fremdeles godt den jula, ja det gjør visst hele familien. Hele jula ble visst ødelagt ;o)

Huffamei... Hun kan ikke ha hatt mye greie på fotball...

Skrevet

Jaja, du vet nå ka du skal gjøre om du noengang blir lei han. he. he..

God ide ;-)

Skrevet

Heldige deg:-) Men det synker mer og mer inn at det nok var bra at han gikk. Jeg vil ikke at mitt barn skal bli slik.

Enig i at en slik fyr ikke er noe å samle på. Barnslig oppførsel!

Skrevet

*HAHA*

Vet ikke hva som er mest utrolig: At mora kjøpte "feil" krus fordi det ikke kunne spille så stor rolle eller at han fikk ødelagt jula :-)))

Skrevet

Gal mann, bokstavelig talt!

Familien din er ikke særlig mye bedre....

''Familien din er ikke særlig mye bedre....''

Endelig var det noen som sa det. Trådstarter var ikke så mye bedre spør du meg. "Familien min vil ikke godta dette altså!" *Himler med øynene*

Skrevet

Huffamei... Hun kan ikke ha hatt mye greie på fotball...

Jeg tror hun fikk det med seg den jula altså! Den episoden er et tema hver jul hos dem, selv om det er mange år siden.

Gjest megogmeg
Skrevet

Ta det som du vil. For meg var det i alle fall vireklig...

Jajaja da har man jo endelig fått en god ide til hvordan man enkelt kan gjøre slutt med enkelte hehehehe.

På den annen side finnes det forhåpentligvis ikke mange som deg og eksen din der ute. Du som gir en utrolig dum kommentar på at han kjøper en ManU-drakt til et barn, som jeg regner med var en hyggelig ment greie??? Og han som blir så såret at han stikker pga dette. Kommunikasjon er en fiiiiiiin ting når det fungerer.

Kanskje dere lærte noe av dette begge 2??? Eller kanskje ikke......

Skrevet

Kanksje. Jeg var jo blitt glad i han da.

Jo, skjønner det, men spesielt når du har en liten gutt å finne rollemodell til så får du være glad at du fort fant ut hvordan denne karen var. :) (og også for din egen del). Viktig å finne en som hisser seg opp over -viktige- ting. :-D

Og over til spørsmålene dine: Ja, det finnes folk der ute som ikke kan være sammen med noen som heier på et annet lag (det finnes nå så mange galninger at det finnes garantert slike også.)

Jeg er veldig interessert i fotball, men det ville ikke ramle meg inn å la det være et hinder for vennskap eller partnerskap...

Gjest Gråter og ler samtidig
Skrevet

Gal mann, bokstavelig talt!

Familien din er ikke særlig mye bedre....

Tingen er den at familien min ikke er slik. Det hadde sikkert kommet en komentar om gutten kom med Man. United drakt. Men de ville aldri ha forbannet han for det. Det er derfor det er så rart at han ble sint. Han har møt familien min, og det likte da han selv om han heiet på et annet lag, de har ingenting i mot andre lag, min familie er mest aktiv når det går en kamp på tv, eller når de er på kamp.

Skrevet

''Familien din er ikke særlig mye bedre....''

Endelig var det noen som sa det. Trådstarter var ikke så mye bedre spør du meg. "Familien min vil ikke godta dette altså!" *Himler med øynene*

Det var vel en spøk fra hennes side...

Skrevet

Det var vel en spøk fra hennes side...

Joda, men om det ble sagt med an alvorlig mine så... Dessuten virket det jo som hennes familie var temmelig fotballfanatiske de og.

Men jeg er enig i at det kanskje var like greit at han gikk da, med en slik modenhet.

Skrevet

Kjenner noen som har det på samme måte, så nå må faren på LSKmatcher med sønnen, enda han er ihuga Vålerengafan. Men det takler han fint :-)

Skrevet

Jeg tror hun fikk det med seg den jula altså! Den episoden er et tema hver jul hos dem, selv om det er mange år siden.

Det kan jeg godt tenke meg... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...