Gå til innhold

Var å hentet medisin og fikk feil navn.......

Anbefalte innlegg

Gjest medisin med feil navn

I ettermiddag var jeg på apoteket med blåresept. Jeg skulle hente ut medisin til min 8 årige datter. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at det sto en annen gutts navn (fornavn, mellomnavn og etternavn) på medisinen, dog samme medisin og styrke. Dette er vel en form for brudd på taushetsplikt fra apotekets side eller?? Skjønner jo at det er menneskelig feil, men får jo samtidig opplysninger om en annen person.

Bør jeg gå tilbake til apoteket?

Fortsetter under...

Gjest medisin med feil navn

Ja det må du gjøre! Det er da merkelig rart at de gfikk til å gi feil navn! Det er to stykker minst som skal kontrollere at nettop dette ikke skal skje. Var de på julebord i går eller?

Ja det kan du si. Jeg så til og med på skiltet til hun som betjente min resept at hun var farmasøyt. Trodde det var trygt da.

Ja det kan du si. Jeg så til og med på skiltet til hun som betjente min resept at hun var farmasøyt. Trodde det var trygt da.

De fortjener å få den straffen eller det gufset ved å ha gjort feil. Skummelt. Godt de barna dine har en våken medisingiver :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...