Lotte :o) Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Finnes det ingen lettvint oversikt over alle alndets mobiloperatører, og hvilke nett de bruker? Jeg må finne et billig et som bruker Telenors nett. En annen ting; kan man bruke Telenoe Fri Familie, når man IKKE har Telenor som fasttelefon?? 0 Siter
Bookworm Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Vet ikke hvor du kan finne oversikten over nettene operatørene bruker, men FriFamilie kan brukes uten fasttelefon ja - det er bare et ekstratilbud til de som har det. Det eneste som kreves er to mobiltelefoner med samme juridisk eier... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Vet ikke hvor du kan finne oversikten over nettene operatørene bruker, men FriFamilie kan brukes uten fasttelefon ja - det er bare et ekstratilbud til de som har det. Det eneste som kreves er to mobiltelefoner med samme juridisk eier... ''Det eneste som kreves er to mobiltelefoner med samme juridisk eier...'' Minst den ene må ha abbonement, det holder ikkje med to mobiler med kontantkort. (tror eg) 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 ''Det eneste som kreves er to mobiltelefoner med samme juridisk eier...'' Minst den ene må ha abbonement, det holder ikkje med to mobiler med kontantkort. (tror eg) Ja, det er nok riktig, det ene må ha et forhåndsbetalt abonnement, stemmer det:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ja, det er nok riktig, det ene må ha et forhåndsbetalt abonnement, stemmer det:-) Jepp, og felles faktura til en person som står som juridisk ansvarlig. Har nett sjøl (eg & sønnen min) tegna nye abb. Telenor "Fri Venner", pluss "fri familie" i tillegg, da kan vi også ringe gratis til ètt fasttelefonnummer. I følge Telenor kan vi med "Fri Venner" ringe gratis til 2 millioner mobilabbonenter!? Noen som vet kor mange innbyggere det er i detta landet? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ja, det er nok riktig, det ene må ha et forhåndsbetalt abonnement, stemmer det:-) Jada, men dette har eg nå svart på før? Deja vu! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.