Gå til innhold

Hvor er oversikten over operatørenes mobilnett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det ingen lettvint oversikt over alle alndets mobiloperatører, og hvilke nett de bruker? Jeg må finne et billig et som bruker Telenors nett.

En annen ting; kan man bruke Telenoe Fri Familie, når man IKKE har Telenor som fasttelefon??

Skrevet

Vet ikke hvor du kan finne oversikten over nettene operatørene bruker, men FriFamilie kan brukes uten fasttelefon ja - det er bare et ekstratilbud til de som har det. Det eneste som kreves er to mobiltelefoner med samme juridisk eier...

Skrevet

Vet ikke hvor du kan finne oversikten over nettene operatørene bruker, men FriFamilie kan brukes uten fasttelefon ja - det er bare et ekstratilbud til de som har det. Det eneste som kreves er to mobiltelefoner med samme juridisk eier...

''Det eneste som kreves er to mobiltelefoner med samme juridisk eier...''

Minst den ene må ha abbonement, det holder ikkje med to mobiler med kontantkort. (tror eg)

Skrevet

''Det eneste som kreves er to mobiltelefoner med samme juridisk eier...''

Minst den ene må ha abbonement, det holder ikkje med to mobiler med kontantkort. (tror eg)

Ja, det er nok riktig, det ene må ha et forhåndsbetalt abonnement, stemmer det:-)

Skrevet

Ja, det er nok riktig, det ene må ha et forhåndsbetalt abonnement, stemmer det:-)

Jepp, og felles faktura til en person som står som juridisk ansvarlig.

Har nett sjøl (eg & sønnen min) tegna nye abb. Telenor "Fri Venner", pluss "fri familie" i tillegg, da kan vi også ringe gratis til ètt fasttelefonnummer.

I følge Telenor kan vi med "Fri Venner" ringe gratis til 2 millioner mobilabbonenter!?

Noen som vet kor mange innbyggere det er i detta landet?

Skrevet

Jada, men dette har eg nå svart på før?

Deja vu!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...