hidi, the scorpion Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 DOL er blitt en kjerringplass, de lux! En plass hvor kjerringer legger inn sine daglige små problemer. " Hva skal vi ha til middag" "skal jeg klippe meg", "hva skal jeg kjøpe til jul?" etc Kan ikke dere lage en kjerringsside, kun for dere, så kan vi andre få litt mer interessante problemstillinger.... 0 Siter
Gjest papez Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Greit for meg :-) Men jeg vil gjerne også ta del i mer interessante problemstillinger. Har du et godt forslag? 0 Siter
Gjest skipohoi Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Åpent forum samler nå det meste og man kan jo la være og lese om hårklipp, middagstips ol Hva med at du lager en side du kaller "antikjerringdeluxting" eller noe sånt? hehehe 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. november 2007 Forfatter Skrevet 27. november 2007 Greit for meg :-) Men jeg vil gjerne også ta del i mer interessante problemstillinger. Har du et godt forslag? Ja! Hun som blir dømt til piskeslag, fordi hun som lærer, kalte bamsen "Mohammed"... I mine øyne er dette uakseptabelt! Men kjerringene her svarer mer om du vil bli gift eller ikke! Ergo kjerringforum! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. november 2007 Forfatter Skrevet 27. november 2007 Åpent forum samler nå det meste og man kan jo la være og lese om hårklipp, middagstips ol Hva med at du lager en side du kaller "antikjerringdeluxting" eller noe sånt? hehehe Mener du at et "åpent forum" automatisk skal være et kjerringforum? 0 Siter
Gjest papez Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Ja! Hun som blir dømt til piskeslag, fordi hun som lærer, kalte bamsen "Mohammed"... I mine øyne er dette uakseptabelt! Men kjerringene her svarer mer om du vil bli gift eller ikke! Ergo kjerringforum! Dette hørtes interessant ut. Har du noe mer fakta? *må stupe i køya nå, dessverre* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Dette hørtes interessant ut. Har du noe mer fakta? *må stupe i køya nå, dessverre* Me too! Har masse mer! 0 Siter
siddisen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Enig. Savner gamledager da bl.a Sør og Mr. Kahn og SDD "fargela" forumet. 0 Siter
Helmi Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg kan jo tildels være enig med deg. Men så er det dét: hvem bestemmer hva som er interessant? .... selvom jeg er opptatt av politikk, samfunn, kultur osv., betyr jo ikke det at jeg ikke kan være interessert i annet også... "Åpent forum" bør vel være åpent? For alle og alle slags problemstillinger...? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Det er brukerne som former innholdet i siden. Vil du ha flere interessante debatter, får du henge i og starte dem, delta der du gidder og hoppe over de du synes er kjedelige og kjerringaktige. Om du "jager bort" alle innleggene som handler om dagligdagse småting, hjelper det deg fint lite om ikke det kommer annet innhold her i stedet. Da blir du sittende på et dødt forum. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Venter i spenning paa en skikkelig bra problemstilling:-) 0 Siter
KaVa Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 He he he *skyldig* Jeg har postet et slikt husmorinnlegg for noen dager siden. Sorry hvis det plaget deg! Men det er nå sånn at "kjerringene" på DOL er kjappe og greie med å gi gode tips i nødens stund. 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Mener du at et "åpent forum" automatisk skal være et kjerringforum? Tror hun mener at " åpent forum" skal være åpent for alt... Det ligger jo _litt_ i navnet, gjør det ikke? Start noen interressante diskusjoner du, så henger nok folk med;) 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Det er brukerne som former innholdet i siden. Vil du ha flere interessante debatter, får du henge i og starte dem, delta der du gidder og hoppe over de du synes er kjedelige og kjerringaktige. Om du "jager bort" alle innleggene som handler om dagligdagse småting, hjelper det deg fint lite om ikke det kommer annet innhold her i stedet. Da blir du sittende på et dødt forum. Enig 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg tror neppe man kan klare å endre denne siden noe særlig, men det du kan gjøre er å be webmaster om en ny side. Kanskje den kan hete seriøst-problemløsninger? Mener det kan være en god ide ja Vi er endel her som liker å skravle, og dol hadde nesten ikke betydd noe for meg dersom man la ned åpent forum 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Enig med deg. Masse unødvendige innlegg her. Jeg leser alltid innleggene dine da, fordi jeg synes du er så søt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Enig. Savner gamledager da bl.a Sør og Mr. Kahn og SDD "fargela" forumet. Ikke SDD, han er faen meg den dummeste jeg har møtt. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg likte nå den te-tråden min. (Du får starte en debatt eller noe.) 0 Siter
Sofline Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Det er brukerne som former innholdet i siden. Vil du ha flere interessante debatter, får du henge i og starte dem, delta der du gidder og hoppe over de du synes er kjedelige og kjerringaktige. Om du "jager bort" alle innleggene som handler om dagligdagse småting, hjelper det deg fint lite om ikke det kommer annet innhold her i stedet. Da blir du sittende på et dødt forum. Enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.