Gå til innhold

Husmorinnlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får starte noen meningsfylte tråder selv da, og hopper over husmortrådene.

Skrevet

Jeg kan jo tildels være enig med deg. Men så er det dét: hvem bestemmer hva som er interessant? .... selvom jeg er opptatt av politikk, samfunn, kultur osv., betyr jo ikke det at jeg ikke kan være interessert i annet også... "Åpent forum" bør vel være åpent? For alle og alle slags problemstillinger...?

Godt sagt!

Skrevet

Hvorfor gidder du henge her hvis du er så jævla misfornøyd?

Start en interessant diskusjon sjøl, da.

Skrevet

Ikke SDD, han er faen meg den dummeste jeg har møtt.

SDD var en meget smart mann, og hadde mange konstruktive og fine diskusjoner. Selvfølgelig var det ting med han som med mange andre, men alt i alt var han en som satte både humor og alvor på forumet. Alt til sin tid selvfølgelig.

Så jeg savner flere av de gamle traverne, men er også medlem av forumet de farter på til dagelig, så jeg får min dose :-)

Skrevet

Hopp over innlegg som ikke intreserer deg, og start opp diskusjoner som du liker. Her bør det være takhøyde for alle, og ønsker man å skrive husmorinnlegg, ja så må det være lov. Det er faktisk grunnen til att jeg trives her inne, og har vært her i mange år. Liker att alt fra samfunsproblemer til hva vi skal ha til middag kan bli diskutert.

Skrevet

Samfunnsspørsmål er bra, det!

Men av og til er dette et fint medium til å slappe av med dilldall, bedre enn TV ofte er. Det må være rom for begge deler

Skrevet

Jeg likte nå den te-tråden min. ;)

(Du får starte en debatt eller noe.)

Jeg også likte te tråden din:) Masse bra tips...

Sitter å koser meg med te nå.

Skrevet

Ikke SDD, han er faen meg den dummeste jeg har møtt.

Møtt på DOL eller møtt i virkeligheten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...