Gjest noen som vet? fortell! Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Er det noen som vet hvordan det er gått med parene? Ble de kjærester på turene eller? Så jo lovene ut for 3 av dem da.. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg vet ikke noe om hvordan det har gått, men jeg er nesten 100% sikker på at Ole Jakob og Ida Marie går skeis før det hele har startet. Jeg tror hun kommer til å bli gal av å være sammen med han bare i korte perioder (jeg hadde blitt det jeg også). 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg vet ikke noe om hvordan det har gått, men jeg er nesten 100% sikker på at Ole Jakob og Ida Marie går skeis før det hele har startet. Jeg tror hun kommer til å bli gal av å være sammen med han bare i korte perioder (jeg hadde blitt det jeg også). Kjenner du han? 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Kjenner du han? Nei, det har holdt å se en del ting på TV. hehe 0 Siter
nedenfor Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg så ikke på i går, hvem var det som ble valgt ? Kommer det i reprise, eller er det på nett tv? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Nei, det har holdt å se en del ting på TV. hehe Okei 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg så ikke på i går, hvem var det som ble valgt ? Kommer det i reprise, eller er det på nett tv? Her er svarene http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=187034 0 Siter
fresja Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hvem så det ikke lovende ut for da? 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg vet ikke noe om hvordan det har gått, men jeg er nesten 100% sikker på at Ole Jakob og Ida Marie går skeis før det hele har startet. Jeg tror hun kommer til å bli gal av å være sammen med han bare i korte perioder (jeg hadde blitt det jeg også). Vi så jo det på klippet som kommer neste gang. Ole Jacob går fem meter foran hu hver gang de går ute på den ferien, og det var visst ida marie lei av så blir sikkert ikke noe der. 0 Siter
Gjest noen som vet?fortell! Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hvem så det ikke lovende ut for da? Jeg tenker på ole jacob. 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg tenker på ole jacob. Ingen kunne vel unngå å se at han valgte veil jente. Hun virket al for deprimerende for en sånn tre-bukk. Så ikke ut som det var invadert av damer på Lilleøen gård heller, når vi kjørte forbi i november. Tror nok Svein skulle satset på hun han kysset først 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg vet ikke noe om hvordan det har gått, men jeg er nesten 100% sikker på at Ole Jakob og Ida Marie går skeis før det hele har startet. Jeg tror hun kommer til å bli gal av å være sammen med han bare i korte perioder (jeg hadde blitt det jeg også). Sikre kilder sier visst at det ble brudd mellom dem ganske fort.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.