Gå til innhold

Gerd-Liv Valla, igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.abcnyheter.no/node/56465

''Stensrud gikk selv opp løypen og fant ut at det var fem møter hun ikke hadde stilt på. Ved to av dem hadde Valla bedt Stensrud stille på andre møter, ved et møte var hun sykmeldt, ved det fjerde satt hun ved sykesengen til faren og ved det femte måtte hun arrangere begravelsen.''

''Da Stensrud tok dette opp med Valla og spurte om LO-lederen ikke skyldte henne en unnskyldning, skal Valla ifølge LO-sekretæren ha svart: «Skal jeg unnskylde meg overfor deg? Aldri!».''

Ps! Dette hører vel strengt tatt inn under "Psykiatri" forumet?

Skrevet

Den er ikke så du, den her heller. Om det er sant, er dama ganske koko:

''Ved et annet tilfelle der Stensrud skal ha fått huden full av Valla var LO-lederen forbannet fordi hun ikke var blitt invitert i Stensruds 50-årsdag.

Nok en gang var Stensrud blitt bedt om å stille på kontoret for å snakke om «en alvorlig sak».

- Så tok hun fram invitasjonslisten og ramset opp navn på folk i pressen som var invitert. Jeg ble sjokkert: Har du min private invitasjonsliste, spurte jeg. Ja, svarte Gerd-Liv, du har ikke noe privat når du er LO-sekretær.''

Skrevet

''Ved et annet tilfelle der Stensrud skal ha fått huden full av Valla var LO-lederen forbannet fordi hun ikke var blitt invitert i Stensruds 50-årsdag.

Nok en gang var Stensrud blitt bedt om å stille på kontoret for å snakke om «en alvorlig sak».

- Så tok hun fram invitasjonslisten og ramset opp navn på folk i pressen som var invitert. Jeg ble sjokkert: Har du min private invitasjonsliste, spurte jeg. Ja, svarte Gerd-Liv, du har ikke noe privat når du er LO-sekretær.''

Ha ha :-)

Skrevet

Helt klart, men det er tydeligvis underholdning for halve Norge :-)

Skrevet

Det blir tydeligvis bare verre og verre.

Rart media ikkje har klart å grave opp dritt om Gro Harlem Brundtland, men det tør de vel ikkje...

Skrevet

Helt klart, men det er tydeligvis underholdning for halve Norge :-)

Ho burde ha fått permanent munnkurv fra fødselen av!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...