Gjest syk nå Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Finnes det noen generelle regler som gjelder for studenter ved sykdom? Tenker på frister. Jeg har blitt syk nå og kan derfor ikke gå opp til eksamen. Alt av oppgaver til nå er fullført og godkjent. Jeg finner ikke noe på hjemmesiden til studiestedet (rotete side!) så jeg håper det er noen her som vet noe om dette. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg mener å ha hørt at man kan søke om utsettelse ved sykdom. Tror det varierer litt etter hva slags skole det er. Du kan jo snakke med skolen, der får du det sikreste svaret. God bedring! 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Det kommer an på hvilken eksamen du skal ta. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Kontakt studieveileder asap. Om ikke vedk. har svaret, bør du bli henvist til en som kan hjelpe deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.