Gå til innhold

konstant dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

ringerikskringla
Skrevet

jeg er en mamma/husmor med alltid dårlig samvittighet.Nå harr jeg gått hjemme i snart 4 uker pga ryggen som har låst seg.Følte mandag og i går att jeg begynte og bli så mye bedre.

Dro og handlet noen gaver i går og i går kveld låste ryggen seg igjen.Nå er det så vondt igjen og jeg ligger/sitter her og tårene renner.Dårlig samvittighet ovenfor jobb og alt jeg skulle gjort hjemme...

Jeg fant ut att jeg bare måtte få skrevet det ned og dere kjære damer ble min klagemur

tzatziki1365380058
Skrevet

Stor, varm klem oversendes!!!

Dette kan du ikke noe for! Dårlig samvittighet kan man ha når man ikke gjør så godt man kan. Du gjør så godt du kan, og vel så det!!

Skrevet

Huff så kjedelig! Snakk med dem på jobben, der skal du få støtte og erklæring om at du må ha god bedring å ikke tenke på jobb før du er bedre. Det vet du jo også at de ville sagt, ikke sant?? Jeg har lært at man ikke skal ha dårlig samvittighet overfor jobben når man blir syk. Ingen takker deg or at du jobber....

Tenk videre at du blir nok bedre igjen, dett er en periode som må gå over en gang.

Takk ja til dem som tilbyr deg å hjelpe, det hadde du også gjort om det var andre som var syke. De kan vaske klær og gulver. Jeg ville gjort det med glede om det var slik at noen av mine trengte hjelp.

Du har barn? Be venner og familie om støtte en periode. En dag finne på noe med barna osv. Evt be barna hjelpe til på en måte at de føler seg stolte etterpå. Hærlig å se de da ;)

Ikke belast deg med dårlig samvittighet, du blir ikke bedre av det. Stor klem fra meg :)

Skrevet

Stor, varm klem oversendes!!!

Dette kan du ikke noe for! Dårlig samvittighet kan man ha når man ikke gjør så godt man kan. Du gjør så godt du kan, og vel så det!!

Bra sagt! ;)

Skrevet

Du skal ikke ha dårlig samvittighet, du skal være stolt av deg selv for du er kjempeflink!

Skrevet

Uff da! Men søte deg - du har en mann som er meget oppegående, selv om jeg vet han har mye å gjøre på jobben nå før jul. Og moder'n og i alle fall den ene søstra di stiller vel opp går jeg ut fra. :o)

Så sleng fra deg den dårlige samvittigheten og plei deg selv så du blir frisk igjen til jul!

Skrevet

Det første du skal droppe, er den dårlige samvittigheten for jobben din! :)

Konsentrer deg om å bli frisk, du. :)

(fra en ryggpasient til en annen)

Skrevet

Det er merkelig det der, tror særlig kvinner har lett for å synes at de bør gjøre en del hjemme når de allikevel ikke er på jobb. Men ofte er det jo også sånn at det som gjør at du ikke kan jobbe også er et hinder for husarbeid. Det gjelder helt klart ryggproblemer. Ingen grunn til å ha dårlig samvittighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...