Gå til innhold

Høytalere til PC - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har etterhvert store mengder musikk lagret på PC'en, men syns ikke den kommer til sin rett gjennom de innebygde høytalerne. Jeg har en DELL Latitude D620.

Noen som har et tips om rimelige, gode høytalere? Eller kan jeg kanskje koble PC til Stereoanlegget mitt? Jeg har (eller rettere sagt - får til jul...) et Yamaha-anlegg som kan avspille ulike format som CD/ DVD/ MP3 og en drøss av andre som ikke sa meg stort...

Noen kloke hoder som kan hjelpe meg her?

:)

Skrevet

En kabel gjør susen! Kjøp en kabel på elkjøp eller lignende plass og koble fra pc'n til anlegget! Myyyye billigere og fungerer veldig greit!!

Skrevet

En kabel gjør susen! Kjøp en kabel på elkjøp eller lignende plass og koble fra pc'n til anlegget! Myyyye billigere og fungerer veldig greit!!

Genialt at det er så enkelt!

Takk for tips! :)

Skrevet

Hva slags PC har du da?

DELL Latitude D620. Den er vel et halvannet år gammel nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...