Gjest Kayia Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg har etterhvert store mengder musikk lagret på PC'en, men syns ikke den kommer til sin rett gjennom de innebygde høytalerne. Jeg har en DELL Latitude D620. Noen som har et tips om rimelige, gode høytalere? Eller kan jeg kanskje koble PC til Stereoanlegget mitt? Jeg har (eller rettere sagt - får til jul...) et Yamaha-anlegg som kan avspille ulike format som CD/ DVD/ MP3 og en drøss av andre som ikke sa meg stort... Noen kloke hoder som kan hjelpe meg her? 0 Siter
sweetness Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 En kabel gjør susen! Kjøp en kabel på elkjøp eller lignende plass og koble fra pc'n til anlegget! Myyyye billigere og fungerer veldig greit!! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 En kabel gjør susen! Kjøp en kabel på elkjøp eller lignende plass og koble fra pc'n til anlegget! Myyyye billigere og fungerer veldig greit!! Genialt at det er så enkelt! Takk for tips! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hva slags PC har du da? DELL Latitude D620. Den er vel et halvannet år gammel nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.