Gjest wonderinggirl Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg går i klasse med en mann jeg er svært forelska i. Jeg føler at han er har et godt øye til meg også. Men vi er begge litt sjenerte. Jeg er egentlig en utadvent person, men i klassen blir jeg mye stillere fordi han er der. Jeg blir så nervøs når han er tilstede, klarer knapt å få ut et ord. Han er en mer rolig person, og er nok litt sjenert, spesielt når det kommer til damer virker det som. Jeg merker at han kikker mye på meg på skolen, og han behandler meg annerledes enn de andre. Han snakker ikke så ofte til meg, virker av og til som han blir nervøs i mitt nærvær. Og så, når klassen er ute sammen, på fest eller på byn, løsner vi begge opp, snakker mye mer med hverandre. Av en eller annen grunn ender vi alltid opp samme sted, på samme nachspiel og slikt. Han blir også veldig obs på meg når vi er på fylla. Han hjelper meg hvis han ser jeg er dårlig eller noe. Jeg tror egentlig ikke at jeg blir modigere når jeg har drukket, men alt er så lett når man kan skylde på alkoholen på en måte. Nå begynner jeg å bli ganske flau over dette her. Tilbake på skolen er vi like sjenerte igjen. Skulle tro isen hadde smeltet til neste skoledag, men nix. Denne helgen skal vi på julebord sammen, og jeg har utrolig lyst at der skal skje ting mellom oss nå, men er bare så flau over at oppfører meg på denne idiotiske måten, så jeg vet ikke om jeg tør. Råd folkens? 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hva med å drikke litt mindre? Litt alkohol kan gi det mer mot, men uten at du er "på fylla". 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hva med å drikke litt mindre? Litt alkohol kan gi det mer mot, men uten at du er "på fylla". Feil å si "på fylla" kanskje. Jeg drikker aldri så mye. Han er ganske rolig på flaksa han også. 0 Siter
Gjest Snakk med mannen! Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Vet ikke hvor gamle dere er - men det må da gå an å 1) sette seg ved siden av han i lunsjen/på forelesningen/lignende 2) be om mobilnummeret - og flørte litt der? (Eller søke opp mobilnummeret og send en sms) 3) Si til mannen at du liker'n 4) be han på date? Må alt være så innvikla og komplisert, da? Det enkle ER oftest det beste, vettu 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Feil å si "på fylla" kanskje. Jeg drikker aldri så mye. Han er ganske rolig på flaksa han også. Ettersom han hjalp deg hvis du ble dårlig, så hørtes det ut som du drakk en del :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Er det julebord så er det naturlig å drikke litt, så du blir i passe humør og da er det lettere å ta kontakt. Sett deg ved siden av han, gå ved siden av han, snakke mye med han, heng på han hele tiden, osv. Det er klart at han skjønner at du er interessert, men ingen av dere tar det først ordentlige steget. Hva har du å tape da? Be om mb nummeret hans også og legg an på han, det er jeg helt sikker på at han kommer til å like. Skulle han mot formodning ikke like det så har du tross alt avklart situasjonen og det mener jeg er bedre enn om du går i uvisset. Trå til på julebordet:-) Lykke til:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 ''Denne helgen skal vi på julebord sammen, og jeg har utrolig lyst at der skal skje ting mellom oss nå, '' Timer og dager går mens du manner deg opp til å si noe mere en du bruker å gjøre til han. Den dagen da du endelig skal si noe så ser du han bli snappet opp av ei annen dame. Vil du risikere det??? Lykke til på julebordet!! Nå eller aldri, kanskje? 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Netse gang dere er ute sammen, så gå ut å ta en røyk sammen. Det funker _alltid_ =p Da er dere litt modigberusa, men på tomannshånd og ok klare i toppen. Så prater dere, fyrer opp til hverandre, sitter tett og hutrer litt, og vips! Hvis dere ikke er festrøykere, så kan du jo invitere han med på nærmeste 7-11 for å kjøpe ett-eller-annet før dere drar tilbake, eller bare ut for å trekke litt luft. 0 Siter
Gjest Klaudia Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Å så herlig å høre om litt EKTE forelskelse! Han er helt klart forelsket i deg ihvertfall. Ikke tvil om det. Antagelig går han også og tenker på akkurat det samme som deg ang julebordet. Kanskje også han planlegger å si noe? Hva med å bare fortsette å småflørte med ham i første omgang. Gjør ham mer sikker på at du virkelig er interessert i ham og se om han ikke tar det neste steget? Vist han fortsatt ikke tørr blir det opp til deg. Du finner nok på noe lurt;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.