Gjest fra det ene til det andre Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hvor stort er avviket i utbetalingen? Er det mye mindre stønad for varig uføre enn for midlertidig uføre? 0 Siter
Gjest mer utbetalt Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Det er mer utbetalt for varig ufør, enn for midlertidig ufør. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Det er vanskelig å gi et svar på, for det er så veldig mange aspekter som må vurderes. Har du opparbeidet deg pensjonspoeng? Er du gift eller samboende? Har du barn? Blir du vurdert som ung ufør? Osv. Alle spørsmålene er relevante i forhold til hvor stor utbetaling du vil på på uførepensjonen din. Hilsen 0 Siter
Flaxseed Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 For min del blir utbetalingen for varig ufør mindre enn om jeg får midlertidig. Varig ufør regnes ut etter hvor mange pensjonspoeng. Midlertidig regnes ut etter hva jeg hadde som inntekt før jeg ble syk. Samme betingelser som utregning av attføringspenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.