Gå til innhold

Hvordan finne pris?

Anbefalte innlegg

Gjest kan ikke det her
Skrevet

Jeg har noen xbox-spill jeg gjerne vil selge via finn.no eller lignende. De er helt nye, uåpnet med plastikken på (heter det forresten dust cover på engelsk?). Men hvor mye kan jeg ta for spillene? Hvor skal jeg søke for å finne tilsvarende varer? Jeg har kikka litt på finn.no, men der er det gjerne spill som følger med selve xboxen og da er det vanskelig å sammenligne.

Skrevet

Kan du ikke bytte dem på butikken? Jeg ville aldri kjøpt noe slikt på finn dersom det var uåpnet.............

Spør på butikken hva det koster om du ikke _husker_ det............ så blir det vel ca halv pris av det.

Skrevet

Du kan ta ca 600 kroner pr spill, det tror jeg blir riktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...