cathlin Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Herregud for et drittvær. Det begynte å snø så fint i dag tidlig, men så kom regnet. Og nå er det et helsikke der ute... KALDT, VÅTT, glatt, sørpe,,,, Ahhhhhhh.... jeg skal aldri gå ut igjen,,,, (!!!) 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Her også, pissregner og blir glatt. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Håper du har kjøpt deg masse godt å spise og drikke. Vinteren kan bli lang.................... 0 Siter
cathlin Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Håper du har kjøpt deg masse godt å spise og drikke. Vinteren kan bli lang.................... Jeg satser på at det er butikker som kjører ut mat, ellers så må jeg få meg en assistent som kan gjøre ærend for meg. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Men så er det koselig å sitte inne, eller fint å gå en tur i regnet og så komme inn og varme seg! 0 Siter
cathlin Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Men så er det koselig å sitte inne, eller fint å gå en tur i regnet og så komme inn og varme seg! Det høres hyggelig ut når du sier det sånn. Men jeg er sur og jeg fryser!!! ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Her også, pissregner og blir glatt. Jeg tar meg fri i morgen, seriøst! :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg tar meg fri i morgen, seriøst! :-) Det skal kanskje jeg gjøre også, hvis jeg er like fyllesjuk som jeg var i dag. 0 Siter
Gjest vinterbjørn Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg har seriøst begynt å lure på om jeg skulle gå ned i redusert stilling hver vinter, pga mørketiden. Jeg har mest lyst til å gå i hi, og har i alle fall problemer med å stå opp tidlig når det er mørkt. Kunne tenkt meg å jobbe fra feks 10-15 i okt-febr. 0 Siter
cathlin Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Jeg har seriøst begynt å lure på om jeg skulle gå ned i redusert stilling hver vinter, pga mørketiden. Jeg har mest lyst til å gå i hi, og har i alle fall problemer med å stå opp tidlig når det er mørkt. Kunne tenkt meg å jobbe fra feks 10-15 i okt-febr. Yess. Endelig en som er på bølgelengde:-) Det kan jo ikke være meningen at man skal være våken når det er mørkt her i verden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.