Gå til innhold

Uvelkomment vær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud for et drittvær. Det begynte å snø så fint i dag tidlig, men så kom regnet. Og nå er det et helsikke der ute...

KALDT, VÅTT, glatt, sørpe,,,,

Ahhhhhhh.... jeg skal aldri gå ut igjen,,,, (!!!)

Skrevet

Håper du har kjøpt deg masse godt å spise og drikke. Vinteren kan bli lang.................... ;)

Skrevet

Håper du har kjøpt deg masse godt å spise og drikke. Vinteren kan bli lang.................... ;)

Jeg satser på at det er butikker som kjører ut mat, ellers så må jeg få meg en assistent som kan gjøre ærend for meg.

hare1365380455
Skrevet

Men så er det koselig å sitte inne, eller fint å gå en tur i regnet og så komme inn og varme seg! :)

Skrevet

Men så er det koselig å sitte inne, eller fint å gå en tur i regnet og så komme inn og varme seg! :)

Det høres hyggelig ut når du sier det sånn.

Men jeg er sur og jeg fryser!!! ;-)

Skrevet

Her også, pissregner og blir glatt.

Jeg tar meg fri i morgen, seriøst! :-)

Skrevet

Jeg tar meg fri i morgen, seriøst! :-)

Det skal kanskje jeg gjøre også, hvis jeg er like fyllesjuk som jeg var i dag.

Gjest vinterbjørn
Skrevet

Jeg har seriøst begynt å lure på om jeg skulle gå ned i redusert stilling hver vinter, pga mørketiden. Jeg har mest lyst til å gå i hi, og har i alle fall problemer med å stå opp tidlig når det er mørkt. Kunne tenkt meg å jobbe fra feks 10-15 i okt-febr.

Skrevet

Jeg har seriøst begynt å lure på om jeg skulle gå ned i redusert stilling hver vinter, pga mørketiden. Jeg har mest lyst til å gå i hi, og har i alle fall problemer med å stå opp tidlig når det er mørkt. Kunne tenkt meg å jobbe fra feks 10-15 i okt-febr.

Yess. Endelig en som er på bølgelengde:-)

Det kan jo ikke være meningen at man skal være våken når det er mørkt her i verden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...