Gjest njet Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 http://www.side2.no/helse/article1466861.ece Lurer på en ting: Har en nabo (vegg i vegg, bor i kollektiv) som røyker som en skorstein..Kan jeg bli "ramma" av røykinga hans? 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 For et dumt spørsmål. Selvfølgelig kan du det. 0 Siter
Gjest njet Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Men det er lufteanlegg her da..Og jeg kjenner ikke røyklukt på rommet mitt. Bare i gangen. Jeg irriterer meg sykt over hosten hans (han er ny nabo)..Sikkert røykhoste..Håper det ikke er det, for da kan det hende det er midlertidig.. Jeg våkner om nettene av at han hoster..Irriterende. 0 Siter
Gjest njet Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 For et dumt spørsmål. Selvfølgelig kan du det. _Hit_ skulle mlda.... Men det er lufteanlegg her da..Og jeg kjenner ikke røyklukt på rommet mitt. Bare i gangen. Jeg irriterer meg sykt over hosten hans (han er ny nabo)..Sikkert røykhoste..Håper det ikke er det, for da kan det hende det er midlertidig.. Jeg våkner om nettene av at han hoster..Irriterende. 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 _Hit_ skulle mlda.... Men det er lufteanlegg her da..Og jeg kjenner ikke røyklukt på rommet mitt. Bare i gangen. Jeg irriterer meg sykt over hosten hans (han er ny nabo)..Sikkert røykhoste..Håper det ikke er det, for da kan det hende det er midlertidig.. Jeg våkner om nettene av at han hoster..Irriterende. Finn en stor pute og sett deg på ansiktet hans :-) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Finn en stor pute og sett deg på ansiktet hans :-) Det hadde vært fristende.. Men regner med at døra hans er låst 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Det hadde vært fristende.. Men regner med at døra hans er låst Du bruker da også to nick i en tråd. Avslørte deg der. Og så reagerer du når andre gjør det. 0 Siter
Gjest njet Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Du bruker da også to nick i en tråd. Avslørte deg der. Og så reagerer du når andre gjør det. Det er mange som skifter nick her hvis de ikke vil gjenkjennes eller f.eks skriver sensitive opplysninger. Det er stor forskjell på det og utgi seg for å være to personer som responderer forskjellig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.