Gå til innhold

Passiv røyking skader

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er lufteanlegg her da..Og jeg kjenner ikke røyklukt på rommet mitt. Bare i gangen.

Jeg irriterer meg sykt over hosten hans (han er ny nabo)..Sikkert røykhoste..Håper det ikke er det, for da kan det hende det er midlertidig..

Jeg våkner om nettene av at han hoster..Irriterende.

Skrevet

For et dumt spørsmål. Selvfølgelig kan du det.

_Hit_ skulle mlda....

Men det er lufteanlegg her da..Og jeg kjenner ikke røyklukt på rommet mitt. Bare i gangen.

Jeg irriterer meg sykt over hosten hans (han er ny nabo)..Sikkert røykhoste..Håper det ikke er det, for da kan det hende det er midlertidig..

Skrevet

_Hit_ skulle mlda....

Finn en stor pute og sett deg på ansiktet hans :-)

Gjest this is a signature
Skrevet

Finn en stor pute og sett deg på ansiktet hans :-)

Det hadde vært fristende..:) Men regner med at døra hans er låst ;)

Skrevet

Det hadde vært fristende..:) Men regner med at døra hans er låst ;)

Du bruker da også to nick i en tråd. Avslørte deg der. Og så reagerer du når andre gjør det.

Skrevet

Du bruker da også to nick i en tråd. Avslørte deg der. Og så reagerer du når andre gjør det.

Det er mange som skifter nick her hvis de ikke vil gjenkjennes eller f.eks skriver sensitive opplysninger. Det er stor forskjell på det og utgi seg for å være to personer som responderer forskjellig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...