Gjest julebord hele helgen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 til bra hjemme-striping? trenger noe hurtig greier til helgen, bare for å få noen lyse toner i etterveksten. forslag til bra produkt? 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Til hjemmestripping foreslår jeg rødt undertøy og oe enkelt å henge rundt halsen, pluss høye støvletter. Husk på å farge håret blondt/bleke håret lyst, slik at man ser billigst mulig ut. 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Polly Blonde kan du bruke, hvis du virkelig vil ha blondt hår, blonde striper. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 poly blonde super er den som lysner det mest synes jeg. Det tar litt tid dersom du bruker hette, og det er best med hjelp. Beregn at par drøye timer om hjelpen er uerfaren... 0 Siter
Gjest julebord hele helgen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Til hjemmestripping foreslår jeg rødt undertøy og oe enkelt å henge rundt halsen, pluss høye støvletter. Husk på å farge håret blondt/bleke håret lyst, slik at man ser billigst mulig ut. hahahaha! selvfølgelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.