Gå til innhold

Imovane sovetabletter

Anbefalte innlegg

Gjest skjøska
Skrevet

Hvor lang tid tar det sånn ca før Imovane sovetabletter begynner å virke? Må planlegge natta litt her..

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

25

• Persille1365381127

6

• Lotte :o)

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De tas på sengekanten. De virker etter kort tid, så det er lurt å gå og legge seg like etterpå, men dette erfarer du.

Gjest sov godt i natt
Skrevet

Den har nok god effekt etter ca 40 minutt. På topp er den etter 1 1/2 time, så prøv å legg deg før den tiden har gått :-)

Lykke til.

Skrevet

Du kan ta to-tre tabletter, så forkorter du tiden og kan sovne fortere.

Gjest this is a signature
Skrevet

Er det så bra da?? Tre tabletter??

Gjest sov godt i natt
Skrevet

Synes ikke man skal oppfordre noen til å ta en høyere dose en den man er anbefalt.. Det kan faktisk være svært uheldig!

Gjest this is a signature
Skrevet

Tror de tar en times tid. Husker jeg fikk skikkelig hodepine dagen etter av de pillene..

Skrevet

Er det så bra da?? Tre tabletter??

Hvis folk er så dumme og tror at det er bra, burde de skylde seg selv fordi de ikke følger vedlegget i esken og legens råd.

Altså; ikke ta tre tabletter.

Gjest sov godt i natt
Skrevet

Hvis folk er så dumme og tror at det er bra, burde de skylde seg selv fordi de ikke følger vedlegget i esken og legens råd.

Altså; ikke ta tre tabletter.

Men hvorfor skriver du ett sånt svar til peson som spør om råd? Enig i att man skal følge vedlegget, men man trenger ikke svare useriøst, og komme med sånne ting når h*n ikke spurde om dosering.

Persille1365381127
Skrevet

Nå folk stiller seriøse spørsmål om legemidler bør du holde deg for god til å svare med tull som dette. Du kan ikke bestemme hva andre skal forstå og ikke - og siden common sense ikke er så common som man tror, så kunne noen trodd deg.

Persille1365381127
Skrevet

Halvtime til time ca - varierer litt.

Bortsett fra munntørrhet hadde jeg ingen bivirkninger - så jeg synes de er supre når det trengs :)

Skrevet

Nå folk stiller seriøse spørsmål om legemidler bør du holde deg for god til å svare med tull som dette. Du kan ikke bestemme hva andre skal forstå og ikke - og siden common sense ikke er så common som man tror, så kunne noen trodd deg.

Kanskje folk skal lese vedlegget i pakningen da? Eller høre på legens forordning. De gir jo ikke bare ut Imovane uten å fortelle hvordan de skal brukes,

Skrevet

Men hvorfor skriver du ett sånt svar til peson som spør om råd? Enig i att man skal følge vedlegget, men man trenger ikke svare useriøst, og komme med sånne ting når h*n ikke spurde om dosering.

Men jeg forsto ikke hva han eller hun spurte om, så jeg bare svarte noe jeg.

Persille1365381127
Skrevet

Kanskje folk skal lese vedlegget i pakningen da? Eller høre på legens forordning. De gir jo ikke bare ut Imovane uten å fortelle hvordan de skal brukes,

Spørsmålet var ikke hvordan de skal brukes - det var hvor lang tid det tok før man merker effekten.

Det står ikke på Paracet-pakken at de virker etter ti minutter heller?

Skrevet

Enig med Persille - ikke så farlig om du forurenser andre fora, men synes ikke du skal spøke med preparater, særlig ikke av denne type.

Skrevet

Men jeg forsto ikke hva han eller hun spurte om, så jeg bare svarte noe jeg.

Da bør du lese spørsmålet en gang til, og heller la være å svare på de du ikke skjønner. Er ikke om å gjøre og skrive flest mulig innlegg her inne skjønner du!

Blir litt vanskelig å forholde seg til personer som bare buser ut med ting man ikke har greie på, men jeg regner med du er fryktelig ung siden du ikke skjønte skjøska sitt spørsmål.

Gjest Moderator
Skrevet

Vennligst benytt kun ett nick i hver tråd du deltar i. Det er ikke ønskelig at du svarer deg selv med annet nick enn det du startet tråden med.

Skrevet

Vennligst benytt kun ett nick i hver tråd du deltar i. Det er ikke ønskelig at du svarer deg selv med annet nick enn det du startet tråden med.

Javel, greit da :-) *snøft*

Gjest sov godt i natt
Skrevet

Mener dere att den som startet tråden faktisk er _jølsen_ selv?

Skrevet

Da bør du lese spørsmålet en gang til, og heller la være å svare på de du ikke skjønner. Er ikke om å gjøre og skrive flest mulig innlegg her inne skjønner du!

Blir litt vanskelig å forholde seg til personer som bare buser ut med ting man ikke har greie på, men jeg regner med du er fryktelig ung siden du ikke skjønte skjøska sitt spørsmål.

Han er da mye yngre enn meg. Faktisk er han så ung at han ikke kan bli stort yngre nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...