Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Mener dere att den som startet tråden faktisk er _jølsen_ selv? Nå synes jeg du er litt vanskelig å ha med å gjøre her. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Mener dere att den som startet tråden faktisk er _jølsen_ selv? Ja 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Ja Hvorfor kaller du deg både webmaster og tilsyn? Jeg synes det er ganske forvirrende, vanskelig å huske. 0 Siter
Gjest sov godt i natt Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Javel, greit da :-) *snøft* Kan ikke du forholde deg til ett nick? Blir mye mere koselig her da, i tillegg til att vi som ønsker å svare på spørsmål her inne, ikke svarer i frykt for att det er du som stiller alle spørsmål, men under forskjellige nick. Viss du synes det er ok å diskutere med deg selv, synes jeg du skal gjøre det forran speilet. P.s går du på medisiner? viss ikke kan det være en ide å oppsøke psykriater.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Kan ikke du forholde deg til ett nick? Blir mye mere koselig her da, i tillegg til att vi som ønsker å svare på spørsmål her inne, ikke svarer i frykt for att det er du som stiller alle spørsmål, men under forskjellige nick. Viss du synes det er ok å diskutere med deg selv, synes jeg du skal gjøre det forran speilet. P.s går du på medisiner? viss ikke kan det være en ide å oppsøke psykriater.. Hva hvis jeg _er_ psykiater? Hva skal jeg gjøre da? 0 Siter
Gjest sov godt i natt Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hva hvis jeg _er_ psykiater? Hva skal jeg gjøre da? Da bør du søke råd hos en kollega, levere fra deg lisensen. Men ut ifra dine spørsmål og svar her inne er du en venneløs, ung h*n som trenger hjelp, og ikke minst barneoppdragelse! 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Da bør du søke råd hos en kollega, levere fra deg lisensen. Men ut ifra dine spørsmål og svar her inne er du en venneløs, ung h*n som trenger hjelp, og ikke minst barneoppdragelse! Men jeg er for gammel til å drive med slik barneoppdragelse, akk ja. Nei, jeg vil ikke levere fra meg lisensen min, jeg har spart på den så lenge. Kunne kanskje byttet den mot et trekkspill. Venneløs er jeg jo heller ikke, så jeg vet ikke helt hvordan dette skal gå. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Ja Veldig ok at dere sier fra! 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Da bør du lese spørsmålet en gang til, og heller la være å svare på de du ikke skjønner. Er ikke om å gjøre og skrive flest mulig innlegg her inne skjønner du! Blir litt vanskelig å forholde seg til personer som bare buser ut med ting man ikke har greie på, men jeg regner med du er fryktelig ung siden du ikke skjønte skjøska sitt spørsmål. Jølsen er Sjøska... Se webbis sitt svar lenger opp... 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Veldig ok at dere sier fra! Enig med deg, synes dette er veldig slitsomt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jølsen er Sjøska... Se webbis sitt svar lenger opp... Hvor da? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Enig med deg, synes dette er veldig slitsomt. Idiot. 0 Siter
Gjest keira Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Enig med deg, synes dette er veldig slitsomt. Hei du! Seriøse ord fra meg. Du får ta det som du vil. Mange ganger svarer du godt og hyggelig. Og jeg skjønner derfor ikke helt hvorfor du driver på slik du gjør andre ganger. Jeg vet ikke om du er veldig syk og trenger hjelp. Seriøst! Denne gangen går du over alle støvleskaft. Men jeg synes det hadde vært fint, i den grad du klarer, om du hadde bare vært deg selv her og svart slik du gjør når du ikke tuller hele tiden. Jeg tipper du er like interessant, eller ikke(det varierer vitterligen her inne), som alle andre her inne. Litt tøys er gøy nok, men du har vel humor nok til å sette den i litt andre rammer. Har du ikke det da? Mvh 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Veldig ok at dere sier fra! Jeg har bare ventet på denne tabben ;o) Veldig OK at de sier i fra ja. 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1196280718' post='3732869] Jeg har bare ventet på denne tabben ;o) Veldig OK at de sier i fra ja. Hvilken tabbe? :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hei du! Seriøse ord fra meg. Du får ta det som du vil. Mange ganger svarer du godt og hyggelig. Og jeg skjønner derfor ikke helt hvorfor du driver på slik du gjør andre ganger. Jeg vet ikke om du er veldig syk og trenger hjelp. Seriøst! Denne gangen går du over alle støvleskaft. Men jeg synes det hadde vært fint, i den grad du klarer, om du hadde bare vært deg selv her og svart slik du gjør når du ikke tuller hele tiden. Jeg tipper du er like interessant, eller ikke(det varierer vitterligen her inne), som alle andre her inne. Litt tøys er gøy nok, men du har vel humor nok til å sette den i litt andre rammer. Har du ikke det da? Mvh Hva prøver du på her? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hvilken tabbe? :-) Det kan du jo gruble litt på. 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1196283297' post='3732934] Det kan du jo gruble litt på. Ok. Sånn. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1196280718' post='3732869] Jeg har bare ventet på denne tabben ;o) Veldig OK at de sier i fra ja. Jepp. Samme her. 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jepp. Samme her. Skjønner ikke hva slags tabbe du snakker om. Tror du det du da? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.