Gjest flaut flaut Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Ja Tusen hjertelig takk!! Jeg kunne tenke meg det var et skrømt dette ja som var veldig ivrig i å svare på tråden min. Egentlig så tror jeg han/hun brukte 2 nick i tråden min, stemmer det? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Skjønner ikke hva slags tabbe du snakker om. Tror du det du da? :-) Stikk av. 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Stikk av. Eller du kan gjøre det, du kan fly av gårde med de små vingene dine. 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Eller du kan gjøre det, du kan fly av gårde med de små vingene dine. Tror du kan trenge EN imovane nå, så går du og legger deg. Små barn skal sove nå :-) 0 Siter
Gjest flaut flaut Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Da bør du søke råd hos en kollega, levere fra deg lisensen. Men ut ifra dine spørsmål og svar her inne er du en venneløs, ung h*n som trenger hjelp, og ikke minst barneoppdragelse! Der fikk du sagt det "barneoppdragelse" Sjekk tråden min, der snakker Jølsen fint om oppdragelse *smiler* 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Tror du kan trenge EN imovane nå, så går du og legger deg. Små barn skal sove nå :-) Ikke tre altså? Ja, men det er så mye spennende på TV. 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Tror du kan trenge EN imovane nå, så går du og legger deg. Små barn skal sove nå :-) Hva om vi alle overser resten av det som sikkert vil komme fra Skjøska/Jølsen resten av kvelden, i steden for å oppmuntre "It"? 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hva om vi alle overser resten av det som sikkert vil komme fra Skjøska/Jølsen resten av kvelden, i steden for å oppmuntre "It"? Det har du sagt mange ganger nå, men du _må_ tydeligvis svare :-) 0 Siter
Gjest keira Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hva prøver du på her? Jeg prøvde å kommunisere med den jølsen jeg har sett innimellom. Hverken mer eller mindre. 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Der fikk du sagt det "barneoppdragelse" Sjekk tråden min, der snakker Jølsen fint om oppdragelse *smiler* Det er riktig at jeg har svart deg angående barneoppdragelse på lømler som ikke klarer å holde på hemmeligheter hva angår andres helse. Klart de trenger hard disiplin. Hva "sov godt" sier, er jo hans sak, jeg har en helt annen oppfatning. Synes det beste er å se en helhet, en stor og evig kjærlighet. 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg prøvde å kommunisere med den jølsen jeg har sett innimellom. Hverken mer eller mindre. Å sånn ja :-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hva om vi alle overser resten av det som sikkert vil komme fra Skjøska/Jølsen resten av kvelden, i steden for å oppmuntre "It"? Enig med deg, å svare er som å helle bensin på bålet. 0 Siter
Gjest flaut flaut Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Det er riktig at jeg har svart deg angående barneoppdragelse på lømler som ikke klarer å holde på hemmeligheter hva angår andres helse. Klart de trenger hard disiplin. Hva "sov godt" sier, er jo hans sak, jeg har en helt annen oppfatning. Synes det beste er å se en helhet, en stor og evig kjærlighet. Barn kan være lømler av og til, de som ikke har sånne barn bør kanskje se seg litt rundt og følge bedre med på hva barn foretar seg. Du har vel også vært lømel av og til i din barndom. (Nå mener jeg funksjonsfriske barn sånn at jeg ikke sårer noen her) 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Enig med deg, å svare er som å helle bensin på bålet. Eller kirsebærlikør. 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Barn kan være lømler av og til, de som ikke har sånne barn bør kanskje se seg litt rundt og følge bedre med på hva barn foretar seg. Du har vel også vært lømel av og til i din barndom. (Nå mener jeg funksjonsfriske barn sånn at jeg ikke sårer noen her) Jeg har funnet på masse hyss i min barndom, det skal være sikkert og visst. Mest praktiske ting da. Det er ikke alltid så lett å forstå, det er jo enkelte som har mye tyngre for det enn andre. (Nå mener jeg funksjonshemmede, bare så du vet de, sånn at ingen tror jeg sårer dem.) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Ja Bra med denne info'en, webbis. Jeg hadde venta at dette skulle dukke opp. Trollet i ny forkledning. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1196285331' post='3733012] Bra med denne info'en, webbis. Jeg hadde venta at dette skulle dukke opp. Trollet i ny forkledning. Ja det har luktet troll en stund.... Greit å få det bekreftet. 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Ja det har luktet troll en stund.... Greit å få det bekreftet. Det var da voldsomt så lenge vi skulle snakke om dette da. Kan vi ikke begynne på en ny tråd nå snart? 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Tusen hjertelig takk!! Jeg kunne tenke meg det var et skrømt dette ja som var veldig ivrig i å svare på tråden min. Egentlig så tror jeg han/hun brukte 2 nick i tråden min, stemmer det? Tror ikke det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.