Gå til innhold

Imovane sovetabletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det har luktet troll en stund.... Greit å få det bekreftet.

Ja, en idiot. Herper hver en tråd som dukker opp. Og går det for mange minutter mellom hver tråd, så lager h*n en ny tråd eller 7 sjøl. Mennesket har sikkert 12 nick, og må ha et kjedelig liv.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

25

• Persille1365381127

6

• Lotte :o)

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Moderator
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196285331' post='3733012]

Bra med denne info'en, webbis. Jeg hadde venta at dette skulle dukke opp. Trollet i ny forkledning.

Problemet med slike troll er at de elsker oppmerksomhet. Det er derfor en balansegang mellom å forsøke å ikke fore dem slik at de vokser, samtidig som andre brukere på et eller annet tidspunkt bør få informasjon om hva som foregår.

Skrevet

Problemet med slike troll er at de elsker oppmerksomhet. Det er derfor en balansegang mellom å forsøke å ikke fore dem slik at de vokser, samtidig som andre brukere på et eller annet tidspunkt bør få informasjon om hva som foregår.

Ja, enig. H*n dukker jo opp her i perioder. Denne uka må vel være på innleggstoppen av vedkommende ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196286518' post='3733045]

Ja, enig. H*n dukker jo opp her i perioder. Denne uka må vel være på innleggstoppen av vedkommende ;o)

Jeg har laget mye mere mat enn jeg har svart her inne, bare så du er klar over det.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196285863' post='3733029]

Ja, en idiot. Herper hver en tråd som dukker opp. Og går det for mange minutter mellom hver tråd, så lager h*n en ny tråd eller 7 sjøl. Mennesket har sikkert 12 nick, og må ha et kjedelig liv.

Jepp, men nå vet vi at vi skal unngå å mate dette....

Skrevet

Ja, jeg har drevet utstrakt ignorering av Bjølsen Valsemølle lenge...;-)

Gjest this is a signature
Skrevet

Hvordan vet du det her? Hvordan fant du det ut?

Gjest this is a signature
Skrevet

Kan ikke du forholde deg til ett nick? Blir mye mere koselig her da, i tillegg til att vi som ønsker å svare på spørsmål her inne, ikke svarer i frykt for att det er du som stiller alle spørsmål, men under forskjellige nick.

Viss du synes det er ok å diskutere med deg selv, synes jeg du skal gjøre det forran speilet.

P.s går du på medisiner? viss ikke kan det være en ide å oppsøke psykriater..

Herregud, det blir liksom for dumt det der..

Get a life, liksom..H*n, ikke deg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...