Gå til innhold

Lørdagskos..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi skal også ha gjester på lørdagen.

Og jeg ska server biff,gratinerte potete,brocolli,mais og peppersaus.

Og etterpå en dessert som jeg aldri har laget før.

Skrevet

Det er nydelig. :)

Jeg blir mer og mer sikker på at du har havna på feil hylle her i livet. Skulle vært tv-kokk, du - og min private kjøkkenmaskin ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196285088' post='3733003]

Jeg blir mer og mer sikker på at du har havna på feil hylle her i livet. Skulle vært tv-kokk, du - og min private kjøkkenmaskin ;o)

Hehe, tv-kokk er nok ganske så over ambisjonen, ja! Men det var veldig koselig sagt. :)

Skrevet

Hehe, tv-kokk er nok ganske så over ambisjonen, ja! Men det var veldig koselig sagt. :)

Du skulle vært guide for hun kokka på God Morgen Norge :) Kun på deltid selvsagt, for det hadde vært deilig om du fiksa lunch for meg i 12-tiden om dagene ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196285744' post='3733021]

Du skulle vært guide for hun kokka på God Morgen Norge :) Kun på deltid selvsagt, for det hadde vært deilig om du fiksa lunch for meg i 12-tiden om dagene ;o)

Kokke-Lise på NRK er mye kulere enn Wenche. ;)

Skrevet

Kokke-Lise på NRK er mye kulere enn Wenche. ;)

Åkei, jeg følger ikke helt med sånt... :)

Skrevet

Hei.

Vi skal også ha gjester på lørdagen.

Og jeg ska server biff,gratinerte potete,brocolli,mais og peppersaus.

Og etterpå en dessert som jeg aldri har laget før.

det er knall godt :)

Skrevet

Jeg lager ofte svin indrefilet med en god saus, sopp, friske grønnsaker og ovnsbakte poteter eller fløtepoteter. Dette er veldig godt, og lettvint å lage. Indrefileen bruner jeg med salt og pepper i pannen, og surrer bacon rundt den. Steker potetbåter i olje tilsatt grillkrydder før jeg tar den i stekovnen. Idrefileen legger jeg i stekovnen sammen med potetene de siste 15 minuttene. saus lager jeg med jevning, stekesjy og fløte.( og en terning med kjøttbuljong.)

Nå ble jeg sulten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...