Gjest voltarita Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Noen som har spesielle erfaringer med Voltaren? Hjalp de mot smertene, hvilke smerter hadde du isåfall? Ble du plaget av bivirkninger? Merker at tablettene er veldig harde mot magen min, jeg MÅ ta de sammen med mat, ellers får jeg magesmerter! Må også ganske raskt på do etter inntak... Hadde vært fint å høre andres erfaringer, litt småskeptisk til dette legemiddelet skjønner dere 0 Siter
Gjest au her og der Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 De kan fåes som stikkpiller som være mindre hardt for magen enn tabeletter. Det har hjulpet hos meg på smerter i muskel/skjellet.Har aldri opplevd bivirkninger. 0 Siter
Gjest voltarita Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 De kan fåes som stikkpiller som være mindre hardt for magen enn tabeletter. Det har hjulpet hos meg på smerter i muskel/skjellet.Har aldri opplevd bivirkninger. Takk for svar. Skal høre med legen om jeg kan få stikkpiller istedet. Kan jeg spørre hvilke skjelett/muskelsmerter du hadde/har? Og ble smertene helt 100% borte? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg brukte voltaren stikkpiller mot smertene etter at jeg tok mandlene. Fungerte kjempefint på meg! 0 Siter
Gjest au her og der Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 De kan fåes som stikkpiller som være mindre hardt for magen enn tabeletter. Det har hjulpet hos meg på smerter i muskel/skjellet.Har aldri opplevd bivirkninger. Senebetennelser, muskelfestebetennelse, smerter i ryggvirvlene/belastningssmerter i ryggmusklene. Har en lett s-formet ryggrad og beinlengdeforskjell som gir en viss feilbelastning noe som igjen gir økt risiko for betennelser særskilt etter perioder med ekstra belastning. 0 Siter
Gjest au her og der Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Takk for svar. Skal høre med legen om jeg kan få stikkpiller istedet. Kan jeg spørre hvilke skjelett/muskelsmerter du hadde/har? Og ble smertene helt 100% borte? Senebetennelser, muskelfestebetennelse, smerter i ryggvirvlene/belastningssmerter i ryggmusklene. Har en lett s-formet ryggrad og beinlengdeforskjell som gir en viss feilbelastning noe som igjen gir økt risiko for betennelser særskilt etter perioder med ekstra belastning 0 Siter
nick Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Voltaren er veldig bra og har lengre virkning enn vanlige midler. Funker spesiellt bra på småbarn. Mulig bivirkning er blødende magesår, og en lei tendens til at tilsynelatende friske undommer ramler døde om pga bruk av medikamentet. 0 Siter
Piraye Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 De hjalp bedre enn brexidol. Men var hard mot magen. Fikk dem for inflammasjon i bløtvev. Type muskel/senebetennelser. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg tar Voltaren mot senebetennelse nå, har ikke merket noen bivirkninger. 0 Siter
Jorunn Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Da jeg hadde betennelse i skulderen hjalp Voltaren ingenting på meg. Kjente absolutt ingen forskjell. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg har tatt det da jeg hadde akutt betennelse i slimpose i skulder. Det ga umiddelbar lindring, og betennelsen forsvant. Hjalp altså veldig på meg, men som så ofte med slike ledd- og muskelplager fjerner medikamenter bare symptomene, de kurerer ikke årsaken; en må følge opp med trening/fysioterapi, ellers kommer betennelsen tilbake. Mener å ha hørt det er farlige bivirkninger med Voltaren, og vet mange er skeptiske til å ta det. 0 Siter
mrxx Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Har brukt det et par ganger i forbindelse med skikkelige "smell" i ryggen. Jeg merker ingen bivirkninger, selv om det påstås at de kan være harde mot magen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.