Gå til innhold

angrer på diamantkjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringen er kjøpt på et outlet senter.. dvs at de selger merkevarer til en mye billigere pris-..- bet £ 2000 for ringen.. jeg kan nok tenke meg at den er verdt mer enn dette.. det som er irriterende er jo den lille sorte prikken.....

Din ring har ingen synlige feil.??

Jeg reiser hjem til Norge i dag.. og jeg må få snakket med de i butikken før jeg reiser.. om jeg bestemmer meg for å beholde ringen.. så får jeg igjen 292 £ på duty free....

her ser du linken til butikken

http://www.chapelle.co.uk/

Ingen synlilge feil i min nei. Jeg hadde nok oppsøkt selger her. En prikk du ser med blotte øyet er STOR. Jeg hadde ikke godtatt det.

Skrevet

Av ren nysgjerrighet - gikk du og kjøpte en diamant til nesten 100.000?

Jeg har også en som verdt mye - men den har jeg arvet, første forlovelsesringen til mormor :)

Nei, jeg gikk ikke og kjøpte den:-) Gubben arvet en ring med en stor og mange små diamanter i. Jeg gikk til en gullsmed for å få den takstert + sett over. Ringen var i veldig dårlig stand, og vi ble anbefalt å fikse den før vi tok den i bruk. Da tok vi ut den store diamanten og lagde den til et annheng.

Det er litt drøyt å bruke så mye penger på et smykke synes jeg:-)

Skrevet

Du har ikke rett på å få hevet kjøpet om du burde ha kunnet sett "prikken" da du kjøpte den. Du har 21 dagers returrett hvis du hadde kjøpt den online og fått den tilsendt med posten. Siden du kjøpte den i butikk må du håpe på butikkens gode vilje.

Skrevet

Hvis diamanten har en feil bør du få byttet den, vil jeg tro.

Litt på siden - komisk at en som irriterer seg over svarte prikker bruker så mange punktum og komma etter hverandre... Sorry, kunne ikke dy meg! ;o)

Skrevet

Håper du gir en tilbakemelding på hvordan det gikk. Håper det gikk bra.

Skrevet

22 000,-

Mye penger, men 22.000 er faktisk billig for en diamant på 0,8 karat. Vanligvis ville en diamant a denne størrelsen koste dobbelt så mye, kanskje flere ganger mer. En må derfor anta at den ikke er av ypperste kvalitet, og at den kanskje kan ha mindre feil.

• 2 uker senere...
Gjest angrer på kjøpet
Skrevet

Håper du gir en tilbakemelding på hvordan det gikk. Håper det gikk bra.

Vil gi dere som svarte meg en tilbakemelding. Jeg gikk tilbake og snakket med de i butikken. De bergoliget meg, ringenhar jeg beholdt, og jeg tror ikke at jeg har gjort noe dårlig kjøp. Verdien av ringen er nok endel høyere enn det jeg har betalt.

Han i butikken sier at jeg kanskjeg "leter" etter feil, og at jeg ser det tydeligere enn vanlig. Jeg har ivhertfall beholdt ringen og jer er fornøyd.

Gjest angrer på kjøpet
Skrevet

Hvis diamanten har en feil bør du få byttet den, vil jeg tro.

Litt på siden - komisk at en som irriterer seg over svarte prikker bruker så mange punktum og komma etter hverandre... Sorry, kunne ikke dy meg! ;o)

He he,, du vet,, jeg har jo litt prikker på hjernen :-)

har alltid hatt problemer med atjeg skriver for mange prikker her og der,,,,,

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...