Sofline Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Kjæresten min får en skikkelig kjedelig julegave i år, et par vintersko. Han trenger det virkelig, og han kommer aldri til å kjøpe det selv. :-) Lønner det seg å investere i noen skikkelig dyre noen, eller er det god nok kvalitet på vinterstøvler til en drøy 500-lapp? De må gjerne vare noe år. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg kjøpte et par Viking GoreTex sko på tilbud til rundt 300-400 kr til mannen for to år siden. Beste skoene han har, sier han ) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Sambo synes Ecco sine er gode, men dyre. Vi så på noe stilige nå som hadde goretex. Han sier at kvalitet er viktig. Nå lider han av kvalitetsyndromet, og kjøper ikke så mye, men godt. He he, jeg lider av kvantitetsyndromet, billigt slik at jeg kan kjøpe mye ;o) 0 Siter
villee Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ecco er som regel en sikker vinner. De er solide, god kvalitet og holder i flere år. Skulle noe skje, som feks at man blir våt på tross av at det er goretex er Ecco veldig imøtekommende når man reklamerer. 0 Siter
Sofline Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Ecco er som regel en sikker vinner. De er solide, god kvalitet og holder i flere år. Skulle noe skje, som feks at man blir våt på tross av at det er goretex er Ecco veldig imøtekommende når man reklamerer. Jeg vet at Ecco er lik med god kvalitet, men jeg hadde kanskje håpet å slippe litt billigere. Det må da også finnes noe som ikke er Ecco som kan brukes. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1196320961' post='3733255] Sambo synes Ecco sine er gode, men dyre. Vi så på noe stilige nå som hadde goretex. Han sier at kvalitet er viktig. Nå lider han av kvalitetsyndromet, og kjøper ikke så mye, men godt. He he, jeg lider av kvantitetsyndromet, billigt slik at jeg kan kjøpe mye ;o) Samboeren min lider absolutt ikke av kvalitetskravet. Jeg er litt mer midt i mellom. Jeg gidder ikke kjøpe noe som bare kan holde en sesong, men det skal heller ikke være for dyrt. 0 Siter
Sofline Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Jeg kjøpte et par Viking GoreTex sko på tilbud til rundt 300-400 kr til mannen for to år siden. Beste skoene han har, sier han ) Vet du hvor mye de koster til full pris? Jeg tviler på at jeg kan finne noe bra på tilbud her i julegavesesongen. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Vet du hvor mye de koster til full pris? Jeg tviler på at jeg kan finne noe bra på tilbud her i julegavesesongen. Prøvde å søke litt nå, men fant ikke de jeg tenkte på. Tror kanskje de kostet rundt 700-800 kr. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Samboeren min lider absolutt ikke av kvalitetskravet. Jeg er litt mer midt i mellom. Jeg gidder ikke kjøpe noe som bare kan holde en sesong, men det skal heller ikke være for dyrt. Eccoskoene ligger på tusenlappen og over, men det er gode sko. 0 Siter
Sofline Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Prøvde å søke litt nå, men fant ikke de jeg tenkte på. Tror kanskje de kostet rundt 700-800 kr. Takk, ikke en altfor ublu pris det. 0 Siter
....AV Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg og mannen min har Viking Gore-Tex vintersko. De er varme og gode å gå i, men jeg synes de er litt glatte. De koster ca. 600 på XXL. 0 Siter
Sofline Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Jeg og mannen min har Viking Gore-Tex vintersko. De er varme og gode å gå i, men jeg synes de er litt glatte. De koster ca. 600 på XXL. Takk for tips! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.