Gå til innhold

Vintersko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min får en skikkelig kjedelig julegave i år, et par vintersko. Han trenger det virkelig, og han kommer aldri til å kjøpe det selv. :-)

Lønner det seg å investere i noen skikkelig dyre noen, eller er det god nok kvalitet på vinterstøvler til en drøy 500-lapp? De må gjerne vare noe år.

Skrevet

Jeg kjøpte et par Viking GoreTex sko på tilbud til rundt 300-400 kr til mannen for to år siden. Beste skoene han har, sier han :o)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Sambo synes Ecco sine er gode, men dyre. Vi så på noe stilige nå som hadde goretex. Han sier at kvalitet er viktig.

Nå lider han av kvalitetsyndromet, og kjøper ikke så mye, men godt. He he, jeg lider av kvantitetsyndromet, billigt slik at jeg kan kjøpe mye ;o)

Skrevet

Ecco er som regel en sikker vinner. De er solide, god kvalitet og holder i flere år. Skulle noe skje, som feks at man blir våt på tross av at det er goretex er Ecco veldig imøtekommende når man reklamerer.

Skrevet

Ecco er som regel en sikker vinner. De er solide, god kvalitet og holder i flere år. Skulle noe skje, som feks at man blir våt på tross av at det er goretex er Ecco veldig imøtekommende når man reklamerer.

Jeg vet at Ecco er lik med god kvalitet, men jeg hadde kanskje håpet å slippe litt billigere. Det må da også finnes noe som ikke er Ecco som kan brukes. :-)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1196320961' post='3733255]

Sambo synes Ecco sine er gode, men dyre. Vi så på noe stilige nå som hadde goretex. Han sier at kvalitet er viktig.

Nå lider han av kvalitetsyndromet, og kjøper ikke så mye, men godt. He he, jeg lider av kvantitetsyndromet, billigt slik at jeg kan kjøpe mye ;o)

Samboeren min lider absolutt ikke av kvalitetskravet. Jeg er litt mer midt i mellom. Jeg gidder ikke kjøpe noe som bare kan holde en sesong, men det skal heller ikke være for dyrt.

Skrevet

Jeg kjøpte et par Viking GoreTex sko på tilbud til rundt 300-400 kr til mannen for to år siden. Beste skoene han har, sier han :o)

Vet du hvor mye de koster til full pris? Jeg tviler på at jeg kan finne noe bra på tilbud her i julegavesesongen.

Skrevet

Vet du hvor mye de koster til full pris? Jeg tviler på at jeg kan finne noe bra på tilbud her i julegavesesongen.

Prøvde å søke litt nå, men fant ikke de jeg tenkte på. Tror kanskje de kostet rundt 700-800 kr.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Samboeren min lider absolutt ikke av kvalitetskravet. Jeg er litt mer midt i mellom. Jeg gidder ikke kjøpe noe som bare kan holde en sesong, men det skal heller ikke være for dyrt.

Eccoskoene ligger på tusenlappen og over, men det er gode sko.

Skrevet

Prøvde å søke litt nå, men fant ikke de jeg tenkte på. Tror kanskje de kostet rundt 700-800 kr.

Takk, ikke en altfor ublu pris det.

Skrevet

Jeg og mannen min har Viking Gore-Tex vintersko. De er varme og gode å gå i, men jeg synes de er litt glatte. De koster ca. 600 på XXL.

Skrevet

Jeg og mannen min har Viking Gore-Tex vintersko. De er varme og gode å gå i, men jeg synes de er litt glatte. De koster ca. 600 på XXL.

Takk for tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...