Gjest takk for svar og hjelp Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Er det noen som har en link? Er mottakers adresse øverst eller min? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ditt navn og addresse skal stå øverst og til venstre. Så skal mottagers navn og addresse stå litt under ditt. Til høyre skal dato stå. Så kommer overskrift, brevet, maskinskrevet navn og så signerer du med penn. Bruk "vis" funksjonen i Word for å se at brevet ser pent ut på arket. Lykke til 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ditt navn og addresse skal stå øverst og til venstre. Så skal mottagers navn og addresse stå litt under ditt. Til høyre skal dato stå. Så kommer overskrift, brevet, maskinskrevet navn og så signerer du med penn. Bruk "vis" funksjonen i Word for å se at brevet ser pent ut på arket. Lykke til Å guri, nå fikk jeg et flashback fra maskinskrivingen på skolen - for ca 100 år siden... NS4133 (?): Fire linjeskift fra brevarkets topp til avsenders navn og adresse, fire linjeskift fra avsender postnummer og -sted til mottakers navn og adresse, 6 linjeskift fra mottakers postnummer og -sted til overskriften i brevet. Dato høyrestilles på samme linje som avsenders postnummer og -sted. Å herregud... Margene husker jeg dessverre ikke, men det kommer sikkert til å male i hodet mitt i hele dag... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Å guri, nå fikk jeg et flashback fra maskinskrivingen på skolen - for ca 100 år siden... NS4133 (?): Fire linjeskift fra brevarkets topp til avsenders navn og adresse, fire linjeskift fra avsender postnummer og -sted til mottakers navn og adresse, 6 linjeskift fra mottakers postnummer og -sted til overskriften i brevet. Dato høyrestilles på samme linje som avsenders postnummer og -sted. Å herregud... Margene husker jeg dessverre ikke, men det kommer sikkert til å male i hodet mitt i hele dag... He, he!!! Slik kunnskap er jo god å ha da, selv om vi slipper å stille inn marger og huske linjeskift på samme måte som før 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 He, he!!! Slik kunnskap er jo god å ha da, selv om vi slipper å stille inn marger og huske linjeskift på samme måte som før Verden har absolutt gått framover, men fy søren så hardt noe av kunnskapen sitter. Hadde det enda vært slik med flere fag... :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Verden har absolutt gått framover, men fy søren så hardt noe av kunnskapen sitter. Hadde det enda vært slik med flere fag... :-) Ja, ikke sant!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.