Gjest Angela25 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Tror dere paa engler? Og har dere opplevd dem, foelt/sett dem? Kanskje har noen her opplevd og hatt englevakt? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Absolutt ikke. Kan av og til grense til å tro på en høyere makt og en kraft, men aldri i engleform. 0 Siter
Gjest ikkje nick Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg tror på engler. Jeg tror at jeg har engler rundt meg. Noen mennesker har gaven til å se engler. Man skal ikke kommunisere med engler. Men de er vakt og beskytter. De er lysvesen. Det er min tro som kristen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Engler og engler - det kan vel kalles så mangt. ) Men ja, jeg tror på en slags hjelpere ja. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Engler kaller jeg dem nok ikke, men jeg tror nok litt på at vi har hjelpere rundt oss 0 Siter
morsan Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Nie, nei og nei er svarene på alle de tre spørsmålene;-) 0 Siter
Gjest Livet er sannelig ikke lett Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg har alltid trodd på en beskytter, hadde jeg ikke hatt en engel/beskytter hos meg så ville nok ikke livet mitt sett ut som det gjør. Jeg bare lurer på om engelen min har forlatt meg, jeg har nemmelig hatt noen svært store prøvelse de siste fire, fem årene, senest i går fikk jeg servert en ny prøvelse. Lurer på hva jeg har gjort galt som gjøre at min har forlatt meg. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Nei, jeg tror ikke på engler. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg tror på engler. Jeg tror at jeg har engler rundt meg. Noen mennesker har gaven til å se engler. Man skal ikke kommunisere med engler. Men de er vakt og beskytter. De er lysvesen. Det er min tro som kristen. Jeg har sett og folt naervaer av noe jeg kan kalle engler,kanskje...De sees som lys-skikkelser, eller blinkende smaa hvite lys. Jeg er kristen ogsaa, og baade sostra mi og jeg kan oppleve aa se disse lysene samtidig:-) Hun er ogsaa kristen. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg har alltid trodd på en beskytter, hadde jeg ikke hatt en engel/beskytter hos meg så ville nok ikke livet mitt sett ut som det gjør. Jeg bare lurer på om engelen min har forlatt meg, jeg har nemmelig hatt noen svært store prøvelse de siste fire, fem årene, senest i går fikk jeg servert en ny prøvelse. Lurer på hva jeg har gjort galt som gjøre at min har forlatt meg. ''Lurer på hva jeg har gjort galt som gjøre at min har forlatt meg.'' Du er aldri forlatt, uansett hvor ensom og toft man kan ha det. Det er alltid "noen" (Jeg tror paa Gud,Jesus, og tror engler finnes) som ser deg...Og vil hjelpe deg. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg tror på engler..... :-) Har du "opplevd" dem? 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Nie, nei og nei er svarene på alle de tre spørsmålene;-) :-) Hvorfor tror du ikke? 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Engler kaller jeg dem nok ikke, men jeg tror nok litt på at vi har hjelpere rundt oss Ja de kalles saa mye forskjellig:-) Men har du opplevd dem? 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Nei, jeg tror ikke på engler. Hvorfor ikke? 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ja de kalles saa mye forskjellig:-) Men har du opplevd dem? Nei ikke som jeg kan komme på i farta. Men man hører jo om uhell der de sier man skulle tro de hadde englevakt. Hva mener du da? Tror du på engler og har opplevd noe? 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Engler og engler - det kan vel kalles så mangt. ) Men ja, jeg tror på en slags hjelpere ja. Har du opplevd dem? 0 Siter
Gjest LIvet er sannelig ikke lett Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 ''Lurer på hva jeg har gjort galt som gjøre at min har forlatt meg.'' Du er aldri forlatt, uansett hvor ensom og toft man kan ha det. Det er alltid "noen" (Jeg tror paa Gud,Jesus, og tror engler finnes) som ser deg...Og vil hjelpe deg. Jeg klamret meg i mange år til tanken om at utfordringene jeg ble utdelt skulle lære meg noe og at det skulle berike meg som menneske. Men nå begynner jeg å miste troen. Det kan ikke være meningen at et menneske som gjør alt i beste mening, som klamrer seg fast uansett, som ikke finnes egoist, som lever etter "ærlighet varer lengst" og som trår over seg selv til gode for andre og som forguder barna sine skal måtte gjennom utfordring etter utfordring som jeg har måttet. Jeg føler ikke beskyttelsen på den måten i dag som jeg har gjort i oppvekst og i ungdomsår, og ikke aner jeg hvordan jeg skal få min beskytter tilbake til meg igjen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Har du opplevd dem? Jeg vet de er der for jeg har sett snurten av en av dem mange ganger, han har alltid vært der. ) En liten spilloppmaker tror jeg. Ifølge en venninne som kan litt om sånt har jeg også to eldre, kvinnelige beskyttere, 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Hvorfor ikke? Har aldri opplevd det selv :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.