Gå til innhold

Klær som symbolisere oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 8 skal synge om oktober på juleavslutningen, og barna kunne gjerne ha på seg noe som symboliserer måneden de skal synge om. November hadde jo vært greit, med skjerf og lue, men oktober? Jeg kan ikke kommer på noe han kan ha på seg som symboliserer oktober måned. Noen som kan hjelpe meg?

Gjest høstklær
Skrevet

Enig i at det er litt midtimellom-måned, men jeg ville tatt varme høstklær. Tykk strikkejakke (heller enn vanlig ytterjakke, som blir for vinterlig), og tykke sko, kanskje en sixpence-aktig lue, altså noe som ikke er sommercaps men heller ikke vinterlue. Gjerne jakke i høstfarger, evt en gråfarge.

Skrevet

Regntøy og gummistøvler? evt. cerrox? Er jo ofte mye regn osv i oktober.

Skrevet

Det er sikkert andre som kommer i klær som like gjerne kunne vært måneden foran eller etter også, sommermånedene er jo også veldig "overlappende".

Regntøy (sydvest), eller strikkejakke og paraply.

Skrevet

Er enig med de andre her om regntøy eller strikkegenser.

Skrevet

Jeg ville tenkt på regntøy og støvler/cherrox og regnvotter.

Lillemus hadde også en artig vri med halloweenkostyme.

Skrevet

Jeg ville valgt noe i forbindelse med Halloween! Det skriker jo oktober :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...