Gjest zilja Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg har Cresco mastercard, og er fornøyd med det :-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Hvilket Mastercard har du og er du fornøyd? Det er så mange å velge mellom... http://www.remembercard.no/ Dette har jeg. Er fornøyd ja. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg har også gebyrfri visa og er veldig fornøyd, hvilket mastercard har du? trenger tips da det er så mange å velge mellom... Det er sambo som har mastercard, har det i Sparebanken vest, som er vår bank. Fikk det i en pakkeløsning da vi opprettet konto og lån. Faktisk bruker vi mitt gebyrfrie visakort mest, jeg er veldig fornøyd. 0 Siter
....AV Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 I tillegg til det som kommer frem under her, er det forskjell på hvor utbredt disse to kortene er i forskjellige land. I Tyskland for eksempel er Visa dårligere utbygd enn Mastercard, så der er det fordel å ha med Mastercard. I Mastercard er det dessuten innebygd reiseforsikring slik at hvis du betaler reisen med kortet er du forsikret. Jeg vet ikke om Visa har det. Jeg har Mastercard, Eurocard gold og er veldig fornøyd. 0 Siter
villee Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 I tillegg til det som kommer frem under her, er det forskjell på hvor utbredt disse to kortene er i forskjellige land. I Tyskland for eksempel er Visa dårligere utbygd enn Mastercard, så der er det fordel å ha med Mastercard. I Mastercard er det dessuten innebygd reiseforsikring slik at hvis du betaler reisen med kortet er du forsikret. Jeg vet ikke om Visa har det. Jeg har Mastercard, Eurocard gold og er veldig fornøyd. Takk for svar. Visakortet jeg har dekker også reiseforsikring og en del sånne reisetilbud så er vel noe av samme greia Eurocard er ikke gebyrfritt så er derfor ikke aktuelt, men takk for svar! 0 Siter
villee Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Jeg har Cresco mastercard, og er fornøyd med det :-) Vil ha et gebyrfritt kort så Cresco er ikke aktuelt for meg, men tusan takk for innspill! 0 Siter
villee Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 http://www.remembercard.no/ Dette har jeg. Er fornøyd ja. Ja, dette jeg sitter og vurderer for virker som det er det eneste som er gebyrfritt. Disse andre som er nevnt i tråden og som jeg selv har funnet på nettet må man betale gebyrer på. Takk for svar! 0 Siter
Sofline Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 De er forskjellige leverandører, ja. Mener å ha hørt at MasterCard er mye tryggere å bruke - i større grad enn Visa tar MasterCard ansvar om kortet ditt blir misbrukt. Jeg bruker nesten bare MasterCard på reiser, bortsett fra om jeg tar ut penger på minibank i utlandet, da bruker jeg Visa'en på mitt vanlige bankkort. Banken er erstatningspliktig ved svindel uansett hvilken korttype det dreier seg om. Kjøper du for eksempel noe over nettet med kort og ikke får varen, skal banken betale deg tilbake hvis leverandøren ikke gir seg. 0 Siter
Mirabell Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Takk for svar. Visakortet jeg har dekker også reiseforsikring og en del sånne reisetilbud så er vel noe av samme greia Eurocard er ikke gebyrfritt så er derfor ikke aktuelt, men takk for svar! ''Eurocard er ikke gebyrfritt så er derfor ikke aktuelt, '' Mitt Eurocard Gold har ikke gebyr for varekjøp. Mitt VISA-kort har gebyr, så det du sier gjelder ikke generelt. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ja, dette jeg sitter og vurderer for virker som det er det eneste som er gebyrfritt. Disse andre som er nevnt i tråden og som jeg selv har funnet på nettet må man betale gebyrer på. Takk for svar! www.gebyrfri.no Anbefales på det varmeste - har aldri hatt noe tull med det noe sted, og det er som tittelen sier - gebyrfritt. I tillegg har de ofte kampanjer, i desember f.eks får du 1% rabatt på alt du kjøper - det blir litt det om du tar alle julegavene på samme kortet 0 Siter
villee Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 ''Eurocard er ikke gebyrfritt så er derfor ikke aktuelt, '' Mitt Eurocard Gold har ikke gebyr for varekjøp. Mitt VISA-kort har gebyr, så det du sier gjelder ikke generelt. Jeg tenkte ha ett Visakort og et Mastercard, begge uten gebyr De kredittkortene jeg har sjekket er som regen gratis å bruke, men feks med Eurocard må man betale årsavgift. Det finnes sikkert veldig mange forskjellige varianter, og mitt mål er å finne et Mastercard som er helt gebyrfritt 0 Siter
villee Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 www.gebyrfri.no Anbefales på det varmeste - har aldri hatt noe tull med det noe sted, og det er som tittelen sier - gebyrfritt. I tillegg har de ofte kampanjer, i desember f.eks får du 1% rabatt på alt du kjøper - det blir litt det om du tar alle julegavene på samme kortet Takk for svar Det er det Visakortet jeg har, og er på utkikk etter et Mastercard i tillegg. Men er ellers VELDIG fornøyd med gebyrfri Visa kortet mitt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.